tak jestli se chcete bavit o tom, PROČ tu redakce nemá ráda blokování reklam v prohlížeči, tak nemá cenu se s Vámi bavit vůbec. Téma je to jistě dobré pro čtenáře, které zajímá jen obsah a ne to, co (kdo) takový obsah tvoří a co ho to třeba stojí času.Ale budiž: Jako bývalý redaktor to vím moc dobře a chápu je (redakci). Jen jste tu napsal téma, které každý rád vidí, rádi lidé s Vámi souhlasí, ale důvod je jasný. Nic není zadarmo, jenže tady v ČR o tom máme jinou představu.
Pokud ho blokují, snaží se to lidem znepříjemnit tak je přeci musíte pochopit. Je to jeden (z mnoha) jejich příjmů a to, že by na to neklikli je otázka jiná. Klikne někdo omylem, komu ujede ruka atd. I to je pro ně příjem peněz.Někdo píše články do časopisů, novin a za ty v obchodě zaplatíte. Někdo píše na internetu články a inkasuje peníze z reklamy, byť otravnou, protože normální reklamy v gifu, flashi, statickém obrázku atd. se dají velmi snadno blokovat.A můžeme být rádi, že nemáme reklamy tak progresivní, jako je mají v USA, kde opravdu v celkem častém případě, žádné tlačítko na "přeskočit reklamu" nenajdete a musíte si vychutnat třeba 30s reklamy.EDIT: zajímavé, 2-3min po Vašem komentáři a máte hned 8 souhlasím a to je 1 ráno. To si klikáte sám? :)
Názor byl 2× upraven, naposled 12. 08. 2014 01:05