Mediaresearch: Češi koukají na YouTube a stahují filmy z Ulož.to

Společnost Mediaresearch vyzpovídala tisícihlavý vzorek české internetové populace a ptala se jej, kde a jak často sleduje internetové video. Mezi jednotlivými službami sice kraluje YouTube (60 % alespoň jednou týdně), jeho panství však už není tak jisté jako před lety, na paty mu totiž šlape Facebook (47 %). Dalšími zdroji jsou postupně zpravodajské Novinky.cz, Stream, Ulož.to, iDnes a archiv veřejnoprávní televize iVysílání.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kde sledujeme online video a jak často na něj koukáme

A jaké typy videa a jak často vlastně sledujeme? Nejčastěji to jsou přirozeně kratší klipy, téměř polovin a respondentů pak nejméně jednou do týdne stáhne, nahraje, nebo koupí i nějaký ten film. O něco méně jsou populárnější online archivy televizních kanálů a nakonec samotné živé vysílání televize po internetu. 

Témata článku: Web, iVysílání, Statistiky, Hudba, filmy, seriály, YouTube

19 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Axel_foley4 14. 5. 2015 12:23:28
    Jedna agentura vyplodila zbytečnost a bulvár o ní píše :-D
  • Arvo 12. 5. 2015 23:49:47
    Je otázka, jak byl zkoumaný vzorek vybrán. Jestli byli respondenti řádné...
  • xlnc 12. 5. 2015 18:19:27
    "téměř polovin a respondentů pak nejméně jednou do týdne stáhne, nahraje,...
Určitě si přečtěte