Máte problém se Seznamem? Vyřešte ho s operátorem na chatu

Diskuze čtenářů k článku

04. 06. 2008 23:55

... a maji i operatorky na chalupu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2008 19:31

Kdy seznam uz udela moznost vkladani priloh normalne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2008 14:29

Náhodou já su s touto službou spokojenej. Onehdy sem tam vyřešil problém kterej by se pomocí mejlu řešil několik dnů(minimálně). Takže já Seznam.cz za tuto službu chválím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Úřad práce v Liberci | 04. 06. 2008 08:17

Technická podpora Seznamu je nanic. Byl jsem nucen ji použít, ale garance služeb na Seznamu je nulová. Ani sebelepší chat na technické podpoře nezlepší garanci služeb a přístup k uživateli. Osobně od Seznamu odcházím, problémů jsem s nimi měl už dost. Bude-li jejich přístup k uživatelům jako dosud, brzy Seznam ukončí činnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2008 08:53

co ti brani pouzivat placenej mejl kdyz mas tolik problemu ze ti musi porad radit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2008 08:54

A jaka podobna spolecnost ma nejakou garanci sluzeb? Myslim, ze jsem snad nenarazil na zadnou, kde by v podminka vyslovene nepsali ze za nic neruci. Kdyz jsem ja mel kdysi nejake problemy a pripominky na seznam, tak mi odpovedeli behem nekolika hodin mejlem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bluedog  |  04. 06. 2008 11:07

12.5. jsem posilal dotaz a na technickou podporu pres jejich formular a zadnou odpoved jsem nedostal. Tak sem zkusil tuhle funkci a zeptal jsem se kdy dostanu odpoved na svuj mailovy dotaz a odpoved byla nasledujici "Emailové dotazy již nezpracováváme, byly nahrazeny touto online podporou. Pošlete tedy Váš dotaz sem." Proste sorry skubnete si. Takze fakt paradni sluzba. :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  04. 06. 2008 11:58

No garanci... garanci nedává v IT z principu nikdo na nic, že jo, a to ani u placených služeb, jen je to tam víc šalamounsky zaobalené...

Takže nezbývá než na to jít čistě pragmaticky, tedy porovnávat počet (vele)vážných potíží za nějakou časovou jednotku, a samozřejmě také způsob vypořádávání se s takovými potížemi...

A z tohoto pohledu opravdu naprosto nechápu, jak někdo může mít cenné maily na seznamu... UI je sice velmi dobré, filtrování přímo geniální, ale ta spolehlivost, ech, ta je holt tragická. Osobně jsem na Googlu (Apps), a nestěžuju si. Je to také zadara, ale vážnou potíž jsem zatím žádnou nikdy nezaznamenal. Maily chodí spolehlivě a bez prodlení, co víc si holt přát...

A vlastní doménu si dnes lze pořídit už za 200 korun, u nějakých exotik typu .tk apod. i zadarmo, totéž platí jistě i o mnohých doménách třetí úrovně, a i ty lze na Apps hostovat. A pro ty, kteří vlastní doménu prostě nepotřebují či nechtějí je tu samozřejmě standardní gmail...

P.S. Ale že by seznam zkrachoval, toho se fakt nebojím (jak tu psal kolega o kousek výš "jestli to tak půjde dál")... Za prvé to takhle jde už mnoho mnoho let, dejme tomu nejméně 5, a za druhé seznam nežije primárně z webmailu, že jo. Jestli je tedy pro něj vůbec ziskový (tipuji, že je, ale to je fuk)... A jiné služby jsou na seznamu mnohem použitelnější/bezproblémovější...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2008 13:31

Ja si nemuzu stezovat. Ale mejly obvykle stahuju k sobe a dulezite nemazu... Pokud se pamatuju, tak se ztratou mejlu byl na seznamu za poslednich 5 let problem asi 2x a mne se to tedy nedotklo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepak  |  04. 06. 2008 12:27

Včera jsem shodou okolností zrovna tenhle chat použil (ani jsem nevěděl, že to je žhavá novinka a operátor mi poradil. Správně, mimochodem. Takže já jsem spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  04. 06. 2008 07:44

...vybrat vhodného operátora... a vzápětí čtu, že jsou na to vyhrazeni dva operátoři... Neříkám, že jednou se to nerozjede na kvalitní online support s mnoha opy, ale zatím formulace bleskovky budí docela úsměv...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2008 07:37

Nevím, ale nepřijde mi to jako žádná novinka když to má i deredes na www.checkout.cz dole.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2008 08:14

Novinka to je u seznamu.... Nechapu proc tu pletete nejaky deredes. Co ten ma spolecneho se Seznamem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2008 08:56

tak ja se ten online chat uz zkousel uplne nahodu jelikoz

potreboval sem v mailu neco nastavit a ono mi to nabidlo jestli nechci mluvit online

je to jako telefonniho operatora

napr. "pockejte nasi operatori mluvi s jinymi uzivateli ..."

ukazuje tam i poradnik kolik lidi jsou jeste pred teboou

no tak je to jedine dobre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor