"Ačkoli původně nikdo netušil, co obrazec představuje, zásah této marketingové akce je obrovský a nezbývá než marketérům z Nvidie pogratulovat."Pogratulovat k čemu? Nejsem škarohlíd, ale zrovna za břicho se nepopadám a pro novou grafiku taky neběžím. Za půl roku se někdo možná koukne na ten obrázek, možná si vzpomene a jen řekne, jo, to jsou ti, co polámali pár stébel trávy a dělali ha ha ha. Kdo že si to objednal? A proč vlastně? Nevím. Trapné, nudné, blbé.Nezesměšňuju ani nepodporuju kruhy v obilí a vše, co s tím souvisí, ale tyhle čtverce mi přijdou jak nepovedený ruský vtip na youtube. A zrovna estetický dojem ten obrazec ve mně taky nezanechal. Ostatně Braillovo písmo a chip byly až nápadně uvedeny hned jako indicie.Zítra vezmu křídy a před panelákem napíšu na asfalt Hamé. Cha cha che che chi chi. Bude to mít ohromný dopad na nákup konzerv v místním supermarketu. Nepochybně.P.S. Markeťáci a marketéři, jo? Hmm, pan redaktor je jazykový suterén...
Názor byl 1× upraven, naposled 06. 01. 2014 17:30