Až se dnes podíváte na Lunchtime.cz, co mají ve vaší oblíbené restauraci na obědové menu, budete se asi dost divit. Už totiž neuvidíte web Lunchtimu, ale Zomato – globální službu indických tvůrců, která původně český Lunchtime nahrazuje. Je to logický výsledek letní akvizice, kdy Zomato českou službu koupilo.
Název je nový, grafika úplně jiná, ale data o meníčkách z českých restaurací naštěstí zůstala
Zomato za Lunchtime.cz a stejně zaměřený slovenský web Obedovat.sk zaplatilo 65 milionů korun. Cílem je vybudovat největší zdroj informací o restauracích v Česku a na Slovensku, následně pak expanze do dalších evropských zemí.
Přepnutí Lunchtimu na Zomato zatím není bez chyb. Překvapené uživatele může odradit už ten fakt, že výchozím jazykem služby je angličtina a na češtinu se musí ručně přepnout. Vyhledávání vnucuje jen známé adresy a některé restaurace dříve registrované na Lunchtimu v databázi nenacházíme. Uvidíme, sami doufáme, že jsou to jen dočasné chyby způsobené převodem služby.