Living Stories: Bude takto jednou vypadat agregované zpravodajství?

Diskuze čtenářů k článku

avatar
22. 02. 2010 16:12

ten název není moc dobře zvolený, to "Living" mi evokuje služby Live od "nepřátelského" Microsoftu, aby tím neinformované uživatele neodradili xD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 02. 2010 13:12

Nebude! .... protože po zpoplatnění přístupu The NewYork Times zkrachuje , případně se z něj stane ještě méně významný plátek, než dnes. Pak už nebude zajímat ani občany NY.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 02. 2010 14:46

No ovšem, deník s nákladem prakticky milion kusů zkrachuje jen proto, že se někomu nebude chtít platit za jeho webovou verzi (jakoby neexstovaly bezplatné mobilní verze), asi v jeho vedení pracují jen nýmandi, kteří nemají o mediálním trhu ani páru.

Čím tenhle svůj úsudek podložíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 02. 2010 14:54

Tím že lidi nejsou ochotni platit za běžné zprávy na internetu? Však ono se uvidí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 02. 2010 15:28

Pokud má náklad milion kusů, tak je to velmi ubohý newyorský deník ..... poněvadž NY má podle různých statistik mezi 11-23 miliony obyvatel..... + kdo jiný si ty "Timesy" kupuje ? Jsou snad v Německu, v ČR, ve Španělsku ? .... Ne, je to jen plátek ve městě, které má více obyvatel než 2x Česká republika. Jinak by to byl ubohý průměr, a nic víc. ... A to si pište, že lidé odejdou po zpoplatnění ke konkurenci .... odhaduji minimálně 70% dosavadních čtenářů. .... ,, Podložím to 30 cm prknem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 02. 2010 16:14

No já osobně, bych si klidně troufl tipnout hodně nad 80%. Uvědommne si, že četba tisku je věc, kterou lidé obvykle oželí a navíc, dokud bude konkurence zcela zdarma (a to bude vždy), tak zkrátka platit budou pouze ti, kterým ten daný obsah vydělá peníze.

Tj. např. nějaké burzovní zpravodajství, ceny nemovitostí pro spekulanty apod.

Prostě lidé budou platit za info, které jim vydělá víc než jsou náklady na dané info.

Tršku anomálie jsou např. vtipy zasílané SMS, uvažte sami: Pokud Vám někdo zpoplatní webovou stránku s vtipy. zaťukáte si na čelo - avšak, pokud Vám někdo bude posílat každý den SMS s brakovým vtipem, které se válejí po milionech an netu, s vděčností mu těch pár korunek za SMS dáte.....

není tohle zvláštní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 02. 2010 20:39

Takže podle vás je ubohý deník, který si kupuje 5%-10% obyvatel daného města. Ubohá představa o ubohosti.

Nehledě na to, že vize o hrachu je absolutně nesmyslná. Pochybuji o tom, že i kdyby došlo ke zrušení webu NY Times, projeví se to nějak na nákladu tištěného deníku. Zdá se mi, že jaksi mícháte dohromady NY Times web a NY Times deník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 02. 2010 22:56

Starosta Bloomberg už se postará ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 09:40

"...velmi ubohý NY-deník..."

Chlape, na vás miluju, že svým "selským" rozumem jednoznačně soudíte věci, o kterých nemáte ani páru.

"Ubohé" NY Times jsou třetím nejprodávanějším celostátním deníkem v USA.

Tištěná a internetová periodika, to jsou dva naprosto odlišné světy. Já se třeba občas podívám na český polo-bulvár iDnes, ale že bych si kvůli tomu kupoval MF Dnes? Ne, pokud už, sáhnu po Hospodářských nebo Lidových novinách. Nebo je tady snad někdo z vás, kdo si pravidelně kupuje nějaký deník a ještě čte jeho on-line podobu (která se obsahově víceméně dubluje)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 02. 2010 13:04

Pojďme se na tu vpravdě statistickou ubohost NYT podívat....

1)

World 46.místo, USA-only 3.místo ...... The New York Times United States 1,038,000 per day English

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_newspapers_i... ...

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_newspapers_i... ...

NYT je 14x méně prodávaný, než japonský deník Yomiuri Shimbun, a to o něčem svědčí, že :))

(14,067,000 per day)

2)

Mladá fronta DNES .... 290,000 papers per day

"""Its circulation as of 2008 is around 290,000 papers per day and as such it is one of the most popular and influential newspapers in the country."""

http://en.wikipedia.org/wiki/Czech_newspapers...

http://en.wikipedia.org/wiki/Mladá_fronta_DNES...

3)

USA populace celkem .... 308,739,000 (3rd) .... (1,038,000 : 308,739,000 = 0,33 % Američanů si kupuje NYT)

CZE populace celkem .... 10,501,197 (78th) .... (290,000 : 10,501,197 = 2,762 % Čechů si kupuje MF Dnes)

JAP populace celkem .... 127,430,000 (10th) .... (14,067,000 : 127,430,000 = 11,03 % Japonců si kupuje YS)

4)

V poměru, je i MF Dnes daleko větší deník, než NYT

(který pouze využívá velkého trhu v USA .... jinak je to mraveneček!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor