Kvíz Živě: Vyznáte se v IP?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 43

Názory k článku

30. 07. 2012 09:49

Moje odpoved na otazku je - uprimne - nevyznam. V zivote jsem ipv6 ani nezkusil ani necetl zadne jine clanky, nez ze dojdou adresy ipv4, nic. A nastrilel jsem 8 bodu. Proste - az se to zacne skutecne pouzivat, tak mi dejte vedet, kdovi jestli se to stihne za myho zivota, 4 miliardy verejnejch ip4 adres neni o tolik mensi nez pocet zijicich lidi a ne kazdej zvladne 10 sitovejch zarizeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 07. 2012 17:45

9 z 10, IPv6 je starší, než jsem si myslel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 07. 2012 17:37

Tak jsem to udělal 10/10. Akorát že řada těch odpovědí je opět špatně. Např. u 10. otázky to mají totálně blbě. Ale po zkušenostech s minulým testem jsem už věděl, že člověk nesmí hledat správnou odpověď, ale takovou o které si ten vůl, co testy tvoří, myslí že je správně. A trefil jsem se do jeho amatérského myšlení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 07. 2012 01:37

Toz jsme si (ponekteri) pohonili ega. Ty nepresnosti v zadani/odpovedich, cert je vem. Ono se predce nejedna o "odborny" web (i kdyz si to obcas nekdo o zive mysli), ale takovy "lehky IT bulvar".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 07. 2012 13:48

hm 10/10. nicmene cast otazek je spise o historii. prakticky uzitek nula. lidi na pohovorech se ptam na jine veci :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 07. 2012 10:19

Sporných otázek je tam teda více, než by bylo zdrávo.3. Adresa ve tvaru 127.x.x.x je:
adresa třídy A - to je SPRÁVNĚ (viz http://cs.wikipedia.org/wiki/IP_adresa... ). Adresy třídy A jsou 0-127, adresy třídy B 128-191 atd.možnost lokální adresa je samozřejmě taky správně5. Dvě dvojtečky v zápisu IPv6 znamenají:
viz stejný odkaz výše znamenají NĚKOLIK skupin 0000, prostě doplnění nulami. Např adresa ::18. Pokud síťové zařízení používá dual-stack, znamená to:
Nějak nevidím rozdíl mezi B) a D)
Pokud něco používá zároveň IPv4 a IPv6 (D), kvůli vzájemné nekompatibilitě to znamená, že nezávisle zpracovává IPv4 a IPv6 pakety (B) a ty pak předává vyšší vrstvě. A teď babo raď.10. Adresa IPv6 s /32 na konci označuje:
A) NE, B) NE, C) NE, D) NE - kurňa už jsme na konci a kde je správná odpověď ?
/32 znamená, že prvních 32 bitů označuje "vnější" část sítě a zbytek je určen pro "vnitřní" podsítě.
128 - 32 = 96 (128 je velikost IPv6 adres, 32 je číslo z kvízu)
Čili pro podsítě zbývá 96bPo tom, co jsem trochu podumal jak to autoři asi mysleli 10/10. Jen na 6) jsem si musel vzít kalkulačku, páč to číslo z hlavy nevím, ale vím jak se získá.P.S Nenechte se odradit od vydávání podobných kvízů, jen by bylo dobré, aby odpovědi byly jednoznačné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 07. 2012 02:04

9/10, CCNA a CCNP na mě mají pozitivní vliv , ale otázka č. 3 má evidentně dvě odpovědi. IP adresy 127.x.x.x jsou class A a navíc jsou vyhrazeny jako loopback .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2012 23:35

V odpovědi na otázku 10: "podsíť, jejíž „vnitřní“ adresy jsou 32b"
By mělo být snad podsíť, jejíž "vnější" adresy jsou 32b, ne? To číslo za lomítkem označuje, kolik bitů od začátku obsahuje jedničku, tzn. udává adresu sítě, což bych řekl, že je vnější síť ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2012 19:45

6 bodů, to není špatné, čekal jsem to horší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2012 19:38

10/10, ale za síťového experta se tedy fakt nepovažuji a z IPv6 taky 2x nadšený nejsem. Ale je fakt, že IP adresu mého serveru jsem jeden čas z paměti znal a tu současnou bych poznal mezi 10 jinými :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 07. 2012 19:33

10/10, tak to už by byla ostuda po těch 3 roky opakujících se přednáškách o IPv6 od Cisco a spol., které nepřináší nic nového, snad jen klasickou hrozbu "brzy to příjde, adresy IPv4 docházejí" ... ale že by se na to opravdu někdo připravil, to ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 07. 2012 19:09

Technické otázky jsem zvládly všechny až na jednu, takže u mě dobrý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 07. 2012 18:19

9/10. Můžete mi říct, která 802.11 neumí IPv4 i IPv6, když fungují na nižších vrstvách?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 07. 2012 18:13

Odpovědi na otázky 5 a 8 jsou nesprávné. Čtyřtečka neznamená 0000, ale doplnění adresy nulami na 128b. Dualstack nepoužívá zároveň ipv4 i 6, vhodná odpověď by byla, že podporuje oba standardy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2012 17:35

9 z 10ti. Jsem se sekl u toho 127.x.x.xa kdo mi nevěří, že mám 13 mínusů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2012 17:17

Tak mám 7 bodů z 10 :) Je vidět, že přednášky s Peterkou byly užitečné :)Mimochodem, otázka 8 - druhá a čtvrtá odpověď jsou sporné. A taky devítka - tam si člověk opravdu nevšimne rozdíl CEDR a CIDR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor