Ty si asi ještě žádné auto v US neviděl a neřídil, viď? Ty auta jsou uzpůsobené pro jejich trh. Protože mají široké a rovné silnice bez milionu děr, tak jim vyhovují auta s měkkým pérováním, nepotřebují, aby to sedělo na klikatých okreskách, protože jich tam mají minimum.
Co se týká výbavy, tak samozřejmě v něčem pokulhává, na druhou stranu tam každý auto vyrobený po roce 80 má klimatizaci, centrál a motor, kterej je schopnej s tím autem taky pohnout, když se šlápne na plyn. A to dokonce i při zapnutý klimatizaci, ne jako oktáfka f tédéíčku f černym íčku, která s klímou už jaksi neakceleruje.
Ono vyrobit motor 1.4, a získat z něj víkon tak, že do něj budu cpát vzduch turbem je opravdu debilita nejvyššího kalibru. Takovej motor ujede stěží 100tis km a je komplet v hajzlu. Americký osmiválce ujedou 500tis km a jsou pořád v cajku. Ano, mají sice o 10% vyšší spotřebu, ale za tu solidnost, spolehlivost, výkon a hladkost chodu se to rozhodně vyplatí.