Koule v bazénku: podívejte se, co dokáže Javascript a WebGL

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 40

Názory k článku

17. 08. 2011 23:04

Ještě vymyslet surface-scatering nějaký ten editor a crysis v prohlížeči se stane realitou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2011 16:12

Paráda. Dedko macbook pro 2007 Lion, Safari 5.1 bez sekania procesor žiadna záťaž ani ventilátor sa nepustil ani na procesore ani na grafike. Dobrý práca. To budú za chvíľu hry v prehliadači.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 08. 2011 11:51

Je to fakt povedené, jen na mém prastarém D630 to má málo FPS a zatěžuje to jen jedno jádro, ale na plno. Ve win XP a FF6 to běží, ale čekám, až to implementuje opera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 08. 2011 19:28

Těším se až budou Google Mapy podporovat WebGL (tj. Google Earth v prohlížečí).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 08. 2011 19:24

Chromium 12.0.742.112 (90304) Ubuntu 10.04, grafika nvidia, ovladace z repozitarov, pekne ide, vytazenie 2x 2.2GHz intel c2d cca 60-70%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 08. 2011 18:51

Jsem docela unešen kvalitou té scény- realtime raytracing ve webovém prohlížeči. Ty měkké stíny, ty projekce na kouli, smekám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2011 14:29

Microsoft sa nebráni WebGL kvôli tomu, že by uprednostňoval Direct3D (resp. aspoň to tak nepropaguje), ostatne toto je už možné riešiť projektom ANGLE. Skôr je tam problém v tom, že bezpečnostná politika Microsoftu nedovoľuje implementovať a podporovať tak neistú a nie práve najbezpečnejšiu technológiu, ako je WebGL.
Len tak mimochodom, podobná funkcionalita má byť zahrnutá v SilverLighte 5 s tým, že Microsoft tvrdí, že má vyriešené tie bezpečnostné problémy WebGL, vrátane DoS útokov. Tak som zvedavý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 08. 2011 14:29

Moc náročné to tedy není. a to mám obstarožní 9600 GSO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2011 14:16

V článku se píše, že vyžaduje pouze "prohlížeč s WebGL" .. na stránce toho dema se píše, že "requires OES_texture_float a OES_standard_derivatives extension, available only in Google Chrome"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 08. 2011 14:15

Vypadá to pěkně, akorát jsou ještě nedodělané světla, odrazy a fyzika celkově nenní úplně nejlepší - odrazy světla od vln na zemi jdou vidět, že se jen opakují - není to realistické - přes to všechno je to pěkná animace a autorovi dala určitě hodně práce, kterou oceňuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2011 13:27

Pěkná blbinka
Jede na Avant Browser - nádstavba IE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 08. 2011 13:26

Já bych taky chtel mít koule v bazénku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 08. 2011 13:25

Hm, pekny demo. nejdriv divny artefakty, pak parkrat reset adapteru a nakonec bsod :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 08. 2011 13:10

V jakém prohlížeči vám to funguje? Firefox 5 i Chrome 13 mi nadává, že prohlížeč nepodporuje WebGL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 08. 2011 13:05

Fyzikalne realisticke to neni, ale o to myslim v te ukazce ani nejde. Realisticka simulace by se tezko vesla do par radku. A jako hracka je to zajimave.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 08. 2011 13:02

Hezká blbinka. Docela jsem si s tím vyhrál i když ve Firefoxu 6 mi to nešlo spustit, naopak v Chrome 15 bez problémů. Grafika krásně plynulá a vodní efekty vypadají super. Tak změna. Už jsem to spustil i ve FF6.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor