Khronos představil Vulkan. OpenGL pro ty nejnáročnější výpočty

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 16

Názory k článku

04. 03. 2015 21:13

Díky Mantle, díky bulvárnímu IT Blesku a další informace si budeme muset najít, kde nehrají na kvantitu ale kvalitu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 03. 2015 14:47

Tak tady je ten článek o nízkoúrovňové OpenGL NG konkurence k Mantle a Directx 12, který jsem tak toužebně očekával

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 03. 2015 10:36

Já bych Vám rád představil toto -> http://albafos.blog.cz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 03. 2015 10:12

Zabilo by autora dať sem viac informácií ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor