Každý nový dům v Palo Alto musí mít nabíječku pro elektromobily

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 65

Názory k článku

avatar
07. 10. 2013 21:41

Jinak baterie do těhle super aut dodava Panasonic jedná se o špičkové Lithium Iontové články a Panasonic vlastní 30% podíl ve firmě dálším akcionářem je pak zmiňovaná TOYOTA. Plno pisálků tu píše ty své bláboly a než si přečetla článek tak ani neveděli, že nějaká taková automobilka existuje.http://www.teslamotors.com/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 10. 2013 11:56

Sorry , ale dokud se kapacita baterii vzhledem k vaze minimalne nezdvojnasobi , tak je to stale o nicem ( A to nehovorim o cene a ekologicnosti ) . Hlavne do chladnejsich oblasti vyhozene penize . Je nemam nic proti tomu ,aby si to kdo chce koupil , ale narizovat podobne kravoviny povinne zakonem a dotovat je , je proste silene ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 10. 2013 10:52

Stejně si dneska a v blízký budocnosti může koupit čistou elektriku jen masochista. Těžký je to jak tank, výdrž skoro nic, nabíjí se to mnohem dýl než to vydrží jezdit.... . Ale ano, je to jako se vším dneska, tyhle káry se budou propagovat a dotovat co to de ( a zjevně doufají, že většina stejně zůstane u benálu ) ale na auta co fakt přináší užitečnost né jen nový technologie na ty nikdy neupozorní. Už dneska jsou hodně povedený hybridi, sice to pořád něco spaluje, ale jen zlomek a navíc to co spaluje de měnit jen kdyby tak uvolnili výzkum v tý oblasti že.. . Auto nepotřebuje všechen svůj výkon většinu doby, takže to jim nahrává ještě víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 10. 2013 10:28

240 V? Nie je to málo? Jasné, siete v USA používajú 110 V, takže 240 V je výrazne viac. Ale pre nabíjanie elektromobilov by sa viac hodilo u nás používané 380 V na pohon strojov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 10. 2013 02:20

Tak tohle je už vrchol. Nevím, jestli to dělá Živě nebo jen Javůrek schválně ale.... Ale jo, dělaj to schvalně, protže v článku je to napsáno naprosto správně, ale nadpis je zase a opět uplně totální lež! Žádný nabíječky v nových bytech nebudou, tam jde jen o ten "silnější" elektrickej rozvod natahnout do baráku. Taky za těch 200 dolar; co píšete žádnou autonabíječku nekoupíte....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 10. 2013 23:25

Americky marketing zn.Tesla, ktory slubuje zazraky na pockanie. Ovela realnejsie su postupne kroky Toyoty, ktora dlhe roky zdokonaluje svoje hybridy, aby sa vyuzil kazdy kusok energie (napr. pri brzdeni), navyse v r.2015 chcu uplne nahradit benzin vodikovymi clankami vo svojom prvom komercne dostupnom aute.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 10. 2013 22:32

To auto je super. Nejsilnější vrůerze má dojedu pres 400km, akceleruje rychleji než nova M5, má bezchybne bezpecnostni testy a i proto má ta forma diky jednomu modelu cca poloviční cenu jako cely Ford. Proste hustý. A jak tu debatujete nad životnosti baterek, tak vezte, ze s bateriemi, které si koupíte s autem budete mít jen chvili, protože v USA staví Tesla benzinky, kde bud nabijete zdarma za 20min nebo vám za menší úplatu speciální benzinka automaticky strojově ty baterky vymeni, takže jedete do 2min s jinou baterkou. Ty benzinky mají totiž v zemi zabudováne meniciy a Tesla ty baterky bude zřejmě nějak hlídat a renovovat, abyste nedostali nějakou s poloviční kapacitou. Hustý ne? Ja teda hleděl jak puk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 10. 2013 21:33

Mno, ,měl bych jednu technickou. Oněch 200 USD možná platí pro samotnou zásuvku, ale dost pochybuji, že i pro rozvody, jejichž kapacitu je nutné posílit (čehož cenu platí, předpokládám stejně jako u nás, spotřebitel). ČEZ po mně chtěl za natažení 100 A linky na chatě nějakých ~100k CZK (platil jsem jen alikvotní část, o kolik jsem chtěl zvednout svůj jistič), a to šlo o pouhých 100 m tažených vzduchem po stožárech, které již existovaly s tím, že jeden sloup bylo nutné kvůli vyššímu tahu těžšího drátu vyměnit. Už vidím, jak někdo natahuje 80 A drát v USA na vzdálenost mnohem delší, za pár desítek USD...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 10. 2013 19:59

Tesla? To jsou ti komedianti co prodávaj auta s baterkama určenýma do spotřební elektroniky (18650 články, stejný jako v notebooku) jen aby to bylo co nejlevnější a mělo co nejvyšší výkon co můžou napsat do prezentace bez ohledu na životnost, která je opravdu mizerná (kdo z vás chce měnit každý 3 roky batterypack za půl mega)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 10. 2013 19:35

Sranda jak EU řešilo nedávno nabíječky mobilu a snažilo se je sjednotit aby byly kompatibilní a tím se snažili snížit jejich produkci a tím taky byli ekologičtější. No Amerika se podle všeho vydává úplně opačným směrem, do každé domácnosti mega nabíječku kterou stejně nikdo nevyužije. Co na to říct?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 10. 2013 18:57

kdo mi rekne o kolik tak jsou tyhle "auta na baterky" tezsi nez klasickej benzinak ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor