reklama

Kamenné obchody Microsoftu mají úspěch, chystají se další pobočky

Microsoft plánuje rozšířit síť poboček svého maloobchodního řetězce, který uvedl do provozu loni na podzim. První dva obchody v arizonském Scottsdale a kalifornském Mission Viejo totiž zaznamenaly veliký úspěch u zákazníků a největší softwarové firmě světa se tak vyplatí nadále investovat do expanze těchto prodejních kanálů. Dva nové obchody by se podle informací Business Insider měly brzy objevit v San Diegu v Kalifornii a v Denveru ve státě Colorado.

Microsoft prozatím tají přesnou lokaci nových poboček, pokračuje však ve svém plánu rozšířit značku Microsoftu ve stylu populárních Apple Store po celých Spojených státech a později také do Evropy a dalších kontinentů. Jak uvádí někteří analytici, Microsoftu se podařilo vzít si to nejlepší z Apple Store a přidat k tomu některé nové prvky. Obchody redmondského giganta tak působí jako jedna veliká showroom s možností osahat si nové produkty partnerských společností, společně s hardwarovými produkty Microsoftu a novým softwarem.

Z Evropy nejdříve Londýn

Kamenné obchody ale nepůsobí pouze jako prodejní kanál, ale také budují značku firmy. Zákazníci a návštěvníci se zde mohou seznámit s rozsáhlým portfoliem produktů a navíc je zde několik zaměstnanců, kteří zdarma poradí a vyřeší problémy s produkty firmy. Zahraniční novináři, kteří se anonymně vydali služby v obchodech Microsoftu vyzkoušet, potvrzují, že zaměstnanci jsou vysoce kvalifikovaní a dokáží se vším poradit. Sám Microsoft neustále hledá nové lidi do svých obchodů a snaží se vybírat pouze ty nejlepší. Při spouštění prvních dvou obchodů například vyšlo najevo, že se firma snažila přebrat zaměstnance Apple Store pod lákadlem vyššího platu.

Softwarový moloch kromě poboček v San Diegu a Denveru chystá otevřít obchod také na Times Square v New Yorku, přímo vedle slavného Apple Store, kde se tento víkend tvořily obrovské fronty zájemců čekajících na spuštění prodejů tabletu iPad. Z evropských měst má Microsoft zamířeno nejdříve do Londýna, přesné datum otevření pobočky ale nespecifikoval. Pro Microsoft je po Spojených státech vždy druhou metou právě Velká Británie. Nedávno zde například spustil plnohodnotnou verzi internetových služeb Bing a investoval do mohutné reklamní kampaně.

Témata článku: Microsoft, Byznys, Apple Store, Microsoft Store, Denver, Diego, Showroom, San Diego, Colorado

21 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Vykook 8. 4. 2010 1:06:30
    Nechci byt rejpal, ale za 2 dny jste tu chybu opravit mohli. Je to sice...
  • kroniak 7. 4. 2010 12:07:55
    ak neviem pisat k teme len drbat do druhych tak uz tu nepis ty...
  • afk_cz 7. 4. 2010 10:48:12
    uz radeji nepis. pokud jsi to nepochopil, tak mas problem s psanym textem...
reklama
Určitě si přečtěte

Facebook o nás ví vše. Díky dobře skrytému vyhledávači se to dozví i ostatní

Facebook o nás ví vše. Díky dobře skrytému vyhledávači se to dozví i ostatní

** Facebook o nás ví vše, protože mu to sami řekneme ** V jeho nitru se skrývá mocný vyhledávač ** Mohou jej zneužít stalkeři, sociální inženýři a další nezbedníci

16.  2.  2017 | Jakub Čížek | 76

Pojďme programovat elektroniku: Žádný bastlíř se neobejde bez armády švábů

Pojďme programovat elektroniku: Žádný bastlíř se neobejde bez armády švábů

** Každý bastlíř se po čase neobjede bez armády švábů ** Dnes si některé z nich vyzkoušíme ** Třeba zázračný posuvný registr

19.  2.  2017 | Jakub Čížek | 36

Vybíráte herní periferii nebo hardware? Pak zapomeňte na nálepku Gaming

Vybíráte herní periferii nebo hardware? Pak zapomeňte na nálepku Gaming

** Herní hardware se od toho běžného často liší jen vzhledem ** Při výběru stále nezapomínejte na základní parametry ** Poradíme jak vybrat herní hardware i periferie

Včera | Stanislav Janů | 21


Aktuální číslo časopisu Computer

Stavba 3D tiskárny

Výbava domácí elektrodílničky

Budoucnost 5G sítí

Velké testy microSD karet a vodních chladičů

Přehled mobilních tarifů

reklama
reklama