Kamenné obchody Microsoftu mají úspěch, chystají se další pobočky

Microsoft plánuje rozšířit síť poboček svého maloobchodního řetězce, který uvedl do provozu loni na podzim. První dva obchody v arizonském Scottsdale a kalifornském Mission Viejo totiž zaznamenaly veliký úspěch u zákazníků a největší softwarové firmě světa se tak vyplatí nadále investovat do expanze těchto prodejních kanálů. Dva nové obchody by se podle informací Business Insider měly brzy objevit v San Diegu v Kalifornii a v Denveru ve státě Colorado.

Microsoft prozatím tají přesnou lokaci nových poboček, pokračuje však ve svém plánu rozšířit značku Microsoftu ve stylu populárních Apple Store po celých Spojených státech a později také do Evropy a dalších kontinentů. Jak uvádí někteří analytici, Microsoftu se podařilo vzít si to nejlepší z Apple Store a přidat k tomu některé nové prvky. Obchody redmondského giganta tak působí jako jedna veliká showroom s možností osahat si nové produkty partnerských společností, společně s hardwarovými produkty Microsoftu a novým softwarem.

Z Evropy nejdříve Londýn

Kamenné obchody ale nepůsobí pouze jako prodejní kanál, ale také budují značku firmy. Zákazníci a návštěvníci se zde mohou seznámit s rozsáhlým portfoliem produktů a navíc je zde několik zaměstnanců, kteří zdarma poradí a vyřeší problémy s produkty firmy. Zahraniční novináři, kteří se anonymně vydali služby v obchodech Microsoftu vyzkoušet, potvrzují, že zaměstnanci jsou vysoce kvalifikovaní a dokáží se vším poradit. Sám Microsoft neustále hledá nové lidi do svých obchodů a snaží se vybírat pouze ty nejlepší. Při spouštění prvních dvou obchodů například vyšlo najevo, že se firma snažila přebrat zaměstnance Apple Store pod lákadlem vyššího platu.

Softwarový moloch kromě poboček v San Diegu a Denveru chystá otevřít obchod také na Times Square v New Yorku, přímo vedle slavného Apple Store, kde se tento víkend tvořily obrovské fronty zájemců čekajících na spuštění prodejů tabletu iPad. Z evropských měst má Microsoft zamířeno nejdříve do Londýna, přesné datum otevření pobočky ale nespecifikoval. Pro Microsoft je po Spojených státech vždy druhou metou právě Velká Británie. Nedávno zde například spustil plnohodnotnou verzi internetových služeb Bing a investoval do mohutné reklamní kampaně.

Témata článku: Microsoft, Byznys, Apple Store, Showroom, Colorado, Insider

21 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Vykook 8. 4. 2010 1:06:30
    Nechci byt rejpal, ale za 2 dny jste tu chybu opravit mohli. Je to sice...
  • kroniak 7. 4. 2010 12:07:55
    ak neviem pisat k teme len drbat do druhych tak uz tu nepis ty...
  • afk_cz 7. 4. 2010 10:48:12
    uz radeji nepis. pokud jsi to nepochopil, tak mas problem s psanym textem...
Určitě si přečtěte

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

** Programátorů je málo a horníků bez práce po uzavření dolu Paskov bude moc ** Problém řeší unikátní projekt ** Pilotní kurz dává naději, že by z horníků mohli být použitelní kodéři

28.  11.  2016 | David Polesný | 79

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

** Novinka od Asusu míří přímo proti MacBooku od Applu ** Nabídne daleko více výkonu za stejné peníze

2.  12.  2016 | David Polesný | 125