Ono je to veskutecnosti trochu slozitejsi. Ona analogova TV nezobrazuje 25 snimku za sekundu a ani nezobrazuje jeden snimek 2x. PAL/SECAM TV zobrazuje 50 pulsnimku za sekundu. Jednou liche a jednou sude radky. Ale ty pul snimky nejsou brany z jednoho celyho snimku, ale kazdej pulsnimek je sniman a zobrazovan zvlast a tudis casove posunut. Tim padem je obraz z TV kamery vice nez 2x plynulejsi nez obraz u kinofilmu, kterej bezi rychlosti 24 snimku za sekundu.
Pro NTSC plati samozrejme to same jen s tema 60Hz.
U digitalni TV (DVB-T,DVB-C,DVB-S) to je jeste slozitejsi protoze tam muze byt obraz sniman jak klasicky 50 pulsnimku za sekundu, tak 25 celych snimku za sekundu a dokonce existuje i norma na HD vysilani s 50 celymi snimky za sekundu.
Samozrejme negativni vliv pulsnimkovyho snimani (interlace) jsou zubaty okraje pri pohybu pri zobrazeni na cemkoli jinym nez CRT TV, coz resej ruzny hrebenovy fitry...
To jestli ma TV 100, 200 nebo vic Hz vubec nesouvisi s tim jestli prijima digitalni signal nebo analogovy.
Co se tyce mysi, tak ja vetsinou kdyz potrebuju rychlou odezvu od mysi, tak potrebuju i rychlou odezvu od pocitace samotnyho, takze nepoustim nic co by mohlo zatezovat USB nebo BT a vyvolavalo tak zahlceni ci kolize. Pouzivam jen bezdratove mysi uz dost let, sem zvyklej her single player i na nejvyssi obtiznosti a jednou sem v Quaku 3 vyklepnul i jednoho progamera a proste mi ta bezdratova mys vyhovuje vic. Drat mi vzdycky po chvili prekazi...
K tomu uspavani to je pravda, na to sem narazil u laserove a Bluetrack mysi od microsoftu. Resi to kvalitni podlozka. U klasicky opticky mysi (MS i Logitech) sem na to nenarazil...
Ja pouzivam 37" LED TV ktera ma jen 50Hz a zadny zpozdeni tam taky nepozoruju. Ale je pravda, ze na ty sem hral zatim jen z PS3 a konzolovy hry na to nejsou tak haklivy jako FPS na PC...