Do Brna jsem se služebně vydal ve středu, to je v den, kdy nebyl veletrh otevřen pro veřejnost. Jaké bylo mé překvapení, když v 8:55 bylo na parkovišti dvanáct zájezdních autobusů se študáky a dětmi, které po vtrhnutí do areálu zaplavovaly všechny stánky.
Jak jsem během mých dvou hodin procházení areálem zjistil, mimo nich tam v zásadě nikdo nebyl. Úroveň v porovnání s minulým rokem prachbídná a množství vystavovatelů? Škoda mluvit.
Celá show se odehrávala podle plánku v sedmi pavilonech. Následně jsem ale zjistil, že dva se nedají počítat (herní pavilony), další byl zaměřen na Franchising a ve zbylých čtyřech nebylo v zásadě nic k vidění (mimo zamrzlého digitálu, jednoho svalovce objímajícího modelku, starých mobilů a několika fotoaparátů).
Je trochu smutné, že organizátoři nezkusí pozměnit zažité stereotypy. Je opravdu nutné pojímat invex tak, jak byl chápán před deseti lety?