Intel ukázal, jak lze precizně namapovat digitální make-up na obličej

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 9

Názory k článku

avatar
21. 03. 2016 10:09

hmm neco podobného v blenderu https://www.youtube.com/watch... jen trošku starší a ne s projektorem ale je to .. v tomhle kontextu to je celkem doost šnečí pokrok .. a to nemluvím o věcích tipu flame od autodesku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 03. 2016 16:03

MSQRD + animácie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 03. 2016 11:15

Nic moc. Oni chlapci asi dobře ví, proč tam promítají abstraktní animace a ne nějaké statické klasické nalíčení. Pak bysme totiž viděli, tak modelce nesedí rtěnka a stíny má pomalu na čele. Vezmeme-li v úvahu, že toto jsou skoro laboratorní podmínky, kde mají předem vytvořený 3D scan, několik kamer a projektorů, výkonný server a modelka jen zlehka hýbe hlavou podle scénáře, tak je to ubohé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor