Intel plánuje výrobu čipů s hardwarovou podporou rozšířené reality

S novými mobilními přístroji a spoustou specializovaných senzorů se rozšiřují možnosti propojení virtuálního a reálného světa, které obecně označujeme jako rozšířená realita.

Přístroj tak například díky poloze, přesným čidlům a s rozpoznáváním obrazu zjistí, že s mobilním zařízením ukazujete na známý kostel a na samotném displeji tak dokáže zobrazit dodatečné informace. To vše se zatím řeší pouze v rámci softwaru, ale Intel má v plánu tyto technologie implementovat přímo do hardwaru.

Intel se spojil se společností Total Immersion (investoval do ní kolem 5,5 milionů dolarů) a v budoucnu by tak měl představit čipy, které budou například rozpoznávat gesta rukou a další věci, přímo v rámci hardwaru. Podobnou technologii lze nalézt i v Kinectu, Intel ale míří na komplexnější zaměření v rozsahu celé rozšířené reality.

 

Zatím nejsou k dispozici žádné bližší informace, ale pokud vše půjde bez problémů, mohli bychom se prvním čipů s podporou rozšířené reality dočkat během dvou či tří let.

Témata článku: Hardware, Technologie, Intel, Čipy

3 komentáře

Nejnovější komentáře

  • Filip Flídr 2. 12. 2011 20:21:15
    Pod pojmem virtuální realita si představuji Matrix
  • René Zavadil 2. 12. 2011 18:33:16
    Je fakt, že virtuální realitě se v posledních 5-ti letech moc prostoru...
Určitě si přečtěte

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

** Novinka od Asusu míří přímo proti MacBooku od Applu ** Nabídne daleko více výkonu za stejné peníze

2.  12.  2016 | David Polesný | 128

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

** Programátorů je málo a horníků bez práce po uzavření dolu Paskov bude moc ** Problém řeší unikátní projekt ** Pilotní kurz dává naději, že by z horníků mohli být použitelní kodéři

28.  11.  2016 | David Polesný | 79