Intel investoval do cloudové herní platformy Gaikai, konkurence OnLive

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 17

Názory k článku

13. 09. 2011 16:20

kde má onlive servery v evropě? gaikai má pokrytí zde http://www.gaikai.com/services...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 09. 2011 15:31

Jednou jsem zkoušel Dead Space demo .. ty pomalé odezvy a malé rozlišení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 09. 2011 14:24

onlive je dobry, ale nejede me mam spatnou latency. Pokud to co je uvedeno v clanku je pravda, tj. jedno datacentrum na cca 1000km tak by v Australii muselo byt kvuli 5mest 5 datacenter, coz je dle me uvahy naprosto nerealna viza(v horizontu par let), takze jedine az v evrope..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 09. 2011 13:54

OnLive řešení přes vlastního klienta zkouším a občas si i nějaký to demíčko zahraju. Myšlenka mi přide naprosto dokonalá a osobně v tom vidím budoucnost hraní. Jednak nebudeme potřebovat nabušený velký stroje, ale budou stačit např. ty ultrabooky, a jednak se celkem krásně zabrání pirátství. Za ty drobný peníze (hra půjčená na 3, 5 dní) to je jak za hubičku. A poznámky o tom, jak na chalupě nebudu mít internet na hraní, si prosím nechte pro sebe, aspoň se na chalupě bude krásně relaxovat a poseká se trávník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor