Hyperloop nemusí být jen pro lidi, v Dubají chtějí vakuový rychlík využít pro transport nákladu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 54

Názory k článku

avatar
18. 08. 2016 13:08

Já bych chtěl po republice MAGLEV a klidně i do 500 km/s, pro naši republiku dostatečné. Je pěkný výhled ven, proti tomuto monstru a při mnou uvedené "podzvukové" rychlosti je i hluk v naprosto přijatelných mezích. I z okolních států by sem lidé jezdili, jen aby se povozili a protažení za hranice není také od věci.
> U Dubaje mám strach, aby na to ty $ nakonec (Arabové) měli, situace je všelijaká a Musk, Norsko a Germánie hrozí eAuty, eLetadly. Ba co víc, vzducholodě* co unesou 10 a posléze 50t jsou mnohem efektivnější (palivo) než dnes používaná letadla. Měli by si to v mešitě chlapci ještě promyslet, a nechat si $ rezervy.
* http://technet.idnes.cz/prvni-let-vzducholodi-air... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 08. 2016 10:24

Kdyby se dal hyperloop natáhnout z Prahy do Brna a všechny kamiony tím poslat to by byla radost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 08. 2016 09:58

Prosím - do diskusí o Hyperloopu se zapojujte až poté, co shlédnete tohle: https://www.youtube.com/watch... Nebudete pak omílat tisíckrát omleté

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 08. 2016 08:43

Potrubní pošta v Praze už v předminulém století (od r. 1887 podle https://cs.wikipedia.org/wiki/Potrubn%C3%AD_po%C5%... ). Takže E. Musk "vynalezl" zejména to, že by šlo možná používat větší průměr potrubí a větší kapsle?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 08. 2016 08:33

Muskovi a jeho vizím se teď přestává dařit. Jakkoliv americkým inovacím fandím, Hyperloop je od samého začátku technologický nesmysl, který dojede minimálně na nemožnost rozumě odvádět tepelnou energii a na to vázanou nemožnost zvládnout dilataci stokilometrového podtlakového potrubí, kde se navíc pohybují vysokorychlostní kapsle citlivé na milimetrové změny.
Srovnatelná technologie Maglev vypadala na papíře konstruktérů taky skvěle, kde to po půl století od myšlenky skončilo, víme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
? LDASCZ  |  18. 08. 2016 07:44
18. 08. 2016 07:14

Vakuový tunel a vzadu turbína. Něco mi tu nesedí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor