Hyperloop by mohl zamířit na Slovensko. Cesta Bratislava-Vídeň by trvala osm minut

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 44

Názory k článku

avatar
11. 03. 2016 13:53

Byli jste někdy v Bratislavě? Kdo by tam k čertu chtěl jezdit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 03. 2016 12:32

Hučím si to do Trnavy a v Kútech bim ho. Bača v protisměru. Naštěstí ještě nebyl rozjetej. Já měl víc vzduchu, a tak bača musel zpátky.
Ale hezky jsme si popovídali. Měli jsme hlavy u sebe... Kampak povídám. A on: Do Prahy... som chcel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 03. 2016 12:31
11. 03. 2016 10:50

Koukám, kolik je tady odborníků na dopravu :D Tady zase někdo něco nepochopil :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 03. 2016 10:23

mam jeden technicky dotaz
co se stane kdyz ten tubus ve kterym "jezdi kabina" nekdo prostreli kulkou. Trefit se do tak velkeho statickeho cile i z 1km neni nic nemozneho.
Co takova mala dira udela s tak rychle projizdejici kabinou? Zvlast kdyz to vlastne funguje jako potrubni posta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 03. 2016 10:13

Dost by mě zajímala ekonomika provozu. Postavit takový tubus nebude levné, jistě ne levnější, než třeba dráha pro maglev. Provozní náklady by taky nebyly asi nijak malé, přeci jen urychlovat a brzdit pár desítek tun na tak vysokou rychlost něco "sežere".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 03. 2016 10:03

bolo by to skvele, vieden je najlepsie miesto na zitie na svete a bratislava ma kopu schopnych ludi ktori by tam mohli pracovat - obojstranne vyhodne. ale aj kedy to mysleli vazne a pracovali by na tom, postavenie by trvalo velmi velmi dlho... ved to este ani nieje odskusane v real prevadzke.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 03. 2016 09:32

Když už spojovat lokality třetího světa a civilizace (Bratislava x Vídeň), tak by mohli spojit rovnou Prahu s Brnem (pro pražáky - Praha je civilizace, pro brňáky - Brno je civilizace), tam by to z hlediska rozmístění IT firem mělo aspoň smysl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 03. 2016 08:56

Hezké, ale jak to souvisí s IT? Na publikování takovýchto věcí si přeci MF pořídila VTM ... A nebo fakt už není o čem "psát"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 03. 2016 08:29

Bratislava-Vídeň a zpět je ovšem příliš krátká trasa, kde asi ani nebude dostatek zájemců o přepravu. Pokud by tím ale mohli přepravovat náklady, možná by to snížilo na cestách počty kamionů? Měli by ale vybrat na testování nějakou trasu, kde by byla optimální vzdálenost i dostatečný počet zájemců o přepravu. Kdyby tím vozili uprchlíky z Řecka nebo Turecka do Německa a pak je zase na druhý den posílali zpět, snad by to přispělo k optimálnímu využití Hyperloopu. A třeba by se pak běženci hromadili někde úplně jinde, než nyní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 03. 2016 08:11

Tiež ma to hneď napadlo , že - A pre koho tak ? Bratislava má pravideľné špecialne vlakové spojenie s Viedňou po trase "bývalej eletričky" z Petržalky a môžem povedať , že tie vlaky chodia poloprázdne , až prázdne. A veľmi pochybuje kde by nabrali denne 10 000 ludí čo dajú za 50km v tubuse 10-15€, len aby boli vo Viedni za 8 minút.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 03. 2016 07:45

Nejsem si úplně jistý, jestli to pro těch pár cestujících má nějaký smysl. Hyperloop je konstruován na obrovské přepravní kapacity a vzdálenosti v řádu stovek kilometrů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor