Mohla to být celkem nudná zprávička o tom, že AdWords slaví deset let existence (na tom skutečně není nic obdivuhodného). Relativně nudnou a formální bleskovku jsem se tak pokusil oživit alespoň zmínkou o humrech. Živě nejsou nudná a formalistická vysokoškolská skripta.
Pakliže se zmínka o živých humrech někoho dotkla, či někteří nepřekousli nadsázku podtrhnutou obrázkem (ochranářské svazy, Zdeněk Pohlreich, který by takto humra nikdy nevařil, či konkurenční chovatelé humrů, kteří inzerovali jinde), omlouvám se.
Zahraniční weby si s angličtinou zvesela hrají (včetně každodenní nadsázky). Proč se u nás pokaždé takto analyzuje titulek? Pakliže by se jednalo o nějakou podstatnou důležitou zprávu, pochopitelně bych byl věcnější.
Příspěvek byl 1× upraven, naposled 21. 10. 2010 23:45
Počítač používám od roku 1991 a stále tomu nerozumím :-)