Google vrací úder: „protigooglí“ trička Microsoftu postavil proti Glass

Na drzou marketingovou kampaň Microsoftu, ve které využívá logo Google Chrome, zareagoval tiskový mluvčí Googlu stručnou vtipnou odpovědí: „Microsoft's latest venture comes as no surprise; competition in the wearables space really is heating up.“ To můžeme volně přeložit: „Poslední akce Microsoftu není překvapením, soupeření v oblasti nositelných věcí se přiostřuje.“

U nás obtížně přeložitelné slůvko „wearables“ se Američanům vybaví jako „věci vhodné k nošení na těle“ a v poslední době se intenzivně používá ve spojení s elektronikou. Chytré hodinky, náramky, elektronikou prošpikované oděvy, nebo třeba Google Glass jsou právě wearable electronic.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
„Soupeření v oblasti nositelných věcí se přiostřuje...“

Google si tak jednou ironickou větou pořádně rýpnul do Microsoftu. Ten je v této do budoucna perspektivní oblasti pozadu a „nositelné“ nyní nabídl akorát ta trička s antireklamou Googlu, zatímco Google v příštím roce začne prodávat své chytré „brýle“ Glass...

Témata článku: Microsoft, Google, Bulvár a vtípky, Google Glass

50 komentářů

Nejnovější komentáře

  • badrabbit 24. 11. 2013 10:19:27
    Zakládat kampaň na něčem tak ubohém, jako je očerňování konkurence, to je...
  • cert 23. 11. 2013 18:17:21
    Ako sa hovori Google zabil :-D :-D
  • Jejda1 23. 11. 2013 16:57:08
    V on-line obchodě Sports Direct najdete sportovní, lifestylové značky...
Určitě si přečtěte