reklama

Google testuje nový typ zpoplatnění online reklamy

Google rozšiřuje svůj reklamní systém a již nějakou dobu testuje s omezeným počtem zákazníků (zadavatelů reklamy) nový systém, založený na principu cost-per-action místo současného cost-per-click. Zadavatelé reklamy tak nebudou platit za kliknutí na reklamu, ale za nějakou akci, kterou musí návštěvník webu udělat. Zatelefonování či vyplnění online formuláře je pro firmu cennější, než pouhé kliknutí na reklamní baner. Zároveň se tím také eliminuje množství podvodných systémů, které automaticky "generují klikání" na reklamy. Nový systém tak má ujistit zadavatele, že jejich náklady na reklamu budou mít skutečný efekt.

Nový reklamní systém (resp. tato jeho část) ale nenahradí původní "klikací" mechanismus, bude pouze nabídnut firmám jako další možná varianta a bude také z pochopitelných důvodů o něco dražší.

Zdroje: ZDNet, Betanews

Témata článku: Google, Reklama, Click

4 komentáře

Nejnovější komentáře

  • KRiZKiN, KRiZKiN 23. 6. 2006 12:29:15
    -- No nevím, ale řekl bych, že podvodné vyplňování formulářů bude pro boty...
  • azor 23. 6. 2006 12:04:12
    tak pokud chceš provizi, tak ne "per action" ale "per install", pokud...
  • MX 23. 6. 2006 11:17:39
    Tak budou misto podvodneho klikani podvodne vyplnovat...
reklama
Určitě si přečtěte

UPC překopli páteřní kabel. V Brně i druhý den nejede internet ani kabelovka

UPC překopli páteřní kabel. V Brně i druhý den nejede internet ani kabelovka

** V Brně byl velký výpadek služeb UPC ** Důvodem je překopnutý páteřní kabel ** V některých lokalitách služby stále nefungují

Včera | Jakub Čížek | 93

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

** Novinka od Asusu míří přímo proti MacBooku od Applu ** Nabídne daleko více výkonu za stejné peníze

2.  12.  2016 | David Polesný | 136


reklama