reklama

Google testuje nový typ zpoplatnění online reklamy

Google rozšiřuje svůj reklamní systém a již nějakou dobu testuje s omezeným počtem zákazníků (zadavatelů reklamy) nový systém, založený na principu cost-per-action místo současného cost-per-click. Zadavatelé reklamy tak nebudou platit za kliknutí na reklamu, ale za nějakou akci, kterou musí návštěvník webu udělat. Zatelefonování či vyplnění online formuláře je pro firmu cennější, než pouhé kliknutí na reklamní baner. Zároveň se tím také eliminuje množství podvodných systémů, které automaticky "generují klikání" na reklamy. Nový systém tak má ujistit zadavatele, že jejich náklady na reklamu budou mít skutečný efekt.

Nový reklamní systém (resp. tato jeho část) ale nenahradí původní "klikací" mechanismus, bude pouze nabídnut firmám jako další možná varianta a bude také z pochopitelných důvodů o něco dražší.

Zdroje: ZDNet, Betanews

Témata článku: Google, Reklama, Pero, Peru, Click

4 komentáře

Nejnovější komentáře

  • KRiZKiN, KRiZKiN 23. 6. 2006 12:29:15
    -- No nevím, ale řekl bych, že podvodné vyplňování formulářů bude pro boty...
  • azor 23. 6. 2006 12:04:12
    tak pokud chceš provizi, tak ne "per action" ale "per install", pokud...
  • MX 23. 6. 2006 11:17:39
    Tak budou misto podvodneho klikani podvodne vyplnovat...
reklama
Určitě si přečtěte

Vybíráte herní periferii nebo hardware? Pak zapomeňte na nálepku Gaming

Vybíráte herní periferii nebo hardware? Pak zapomeňte na nálepku Gaming

** Herní hardware se od toho běžného často liší jen vzhledem ** Při výběru stále nezapomínejte na základní parametry ** Poradíme jak vybrat herní hardware i periferie

20.  2.  2017 | Stanislav Janů | 36

10 nejhorších produktů v historii Microsoftu

10 nejhorších produktů v historii Microsoftu

20.  2.  2017 | Karel Javůrek | 141

AMD oficiálně představilo procesory Ryzen. Známe i jejich české ceny

AMD oficiálně představilo procesory Ryzen. Známe i jejich české ceny

** AMD uvedlo první tři procesory Ryzen 7 ** Všechny budou pracovat s osmi jádry a šestnácti vlákny ** Na pulty obchodů se dostanou už za týden

22.  2.  2017 | Stanislav Janů | 132

EU se děsí Windows 10. Prý o nás vědí až příliš. Microsoft chystá změny

EU se děsí Windows 10. Prý o nás vědí až příliš. Microsoft chystá změny

** Evropští úředníci chtějí, aby byly Desítky transparentnější ** Microsoft od jara skutečně chystá změny ** Ochráncům soukromí to ale nestačí

21.  2.  2017 | Jakub Čížek | 218

Remix Singularity: Microsoft si na tom vylámal zuby. Jak dopadne Android?

Remix Singularity: Microsoft si na tom vylámal zuby. Jak dopadne Android?

** Microsoft do svých telefonů integroval desktopové prostředí ** Moc to ale nevyšlo, chyběl pořádný výkon ** Teď to zkoušejí ex-googleři s Remix Singularity

23.  2.  2017 | Jakub Čížek | 74


Aktuální číslo časopisu Computer

Supertéma o počítačové bezpečnosti

AMD Ryzen přichází

Velké testy kinoprojektorů a levných špuntových sluchátek

Příslušenství do USB-C

reklama
reklama