Google si zaplatil reklamu v novinách, aby jim odlákal inzerenty

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 13

Názory k článku

17. 08. 2012 12:57

Něco podobného udělala IKEA ve včerejší mladé frontě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2012 14:38

Google neříká, že "tradiční reklama nefunguje", jistiže reklama v novinách nebo dokonce v TV má obrovský účinek...Ale jen málokterý holič si nejspíš může dovolit zaplatit půlstránkovou reklamu v Canada’s Globe, Mail a National Post jako to udělal Google. To si možná může dovolit nějaký obrovský řetězec holičství s pobočkami nebo frančízami po celém kontinentě. Rozhodně tuhle reklamu nemůže použít holič, který má malé kadeřnictví, tři zaměstnance a jedno auto.Naopak kontextová reklama AdWords je výborná v tom, že stojí doslova pár dolarů. Dá se nastavit maximální počet prokliků za den, takže holič si může nastavit, aby se jeho reklama proklikla třeba jenom 200 krát za den, přičemž mu 20 zákazníků přijde a je happy .Nepotřebuje reklamu za statisíce dolarů, z které mu přijdou tisíce zákazníků a on jich může obsloužit jenom pár desítek - a zbytek bude naštvaný a dělat negativní reklamu.Takže speciálně pro holiče je AdWords ideální reklama poměrem cena/výkon .Navíc s AdWords je skvělé, že si člověk může různě hrát, měřit to, zkoušet různé nápady i šílenosti, které vidí mraky lidí, ale když se nikomu nelíbí, tak to NIC NESTOJÍ!Například holič může nabít extra akci "Skinhead" - totální vyholení hlavy ve slevě. Nikomu se to nebude líbit, tak na to ani neklikne, přesto, že se reklama zobrazila třeba milionkrát, tak holič za svůj šílený nápad nemusel nic platit...Super u této reklamy je, že platíte jenom za zákazníka, kterýho to zajímá alespoň tak, aby kliknul a který se podívá přímo na Váš web. Jestli pak odejde bez ničeho, nechá na sebe kontakt, staví se někdy později nebo rovnou přijde se nechat ostříhat - to už záleží na kvalitě a ceně nabídky.Jenže v novinách zaplatíte za reklamu ranec, ať funguje nebo nepřivede nikoho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2012 11:28

Nevim, jak ostatní, ale já se naučil reklamu ignorovat. I když vim, že je všude, tak jí prostě nevnímám :)Naposledy jsem si všimnul reklamy, která začínala: Máma chce péro :D A to jen protože svítila modře přes půl stránky :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2012 10:55

Já to nepřečtu. Ale hlavně, že je ten screen típnutej na iPadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2012 10:11

Ale tohle je reklama v digitálních novinách ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 08. 2012 10:04

nevidím v kontextové reklamě problém, zvlášť za předpokladu že bude naprosto ideálně cílená a nebude lživá. Právě to cílení za využití kalendáře, předpovědi počasí, obsahu mailů a podobně umožní reklamu cílit tak, že se vlastně stává pomocníkem a ne jen reklamou.
Např - domluvím si výlet ven, v kalendáři si vytvořím odpovídající položku, google pochopí o co gou a podívá se na počasí - Když bude slunečno, nabídne mi v reklamě památky, turistické ztezky, rozhledny a podobně (samozřejmě z daného místa), když bude zamračeno, najde spíš prohlídky uzavřených interiérů, restaurace a podobně..
Za předpokladu že bude dostatek inzerentů by to mohlo vcelku lehce fungovat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor