Google neříká, že "tradiční reklama nefunguje", jistiže reklama v novinách nebo dokonce v TV má obrovský účinek...Ale jen málokterý holič si nejspíš může dovolit zaplatit půlstránkovou reklamu v Canada’s Globe, Mail a National Post jako to udělal Google. To si možná může dovolit nějaký obrovský řetězec holičství s pobočkami nebo frančízami po celém kontinentě. Rozhodně tuhle reklamu nemůže použít holič, který má malé kadeřnictví, tři zaměstnance a jedno auto.Naopak kontextová reklama AdWords je výborná v tom, že stojí doslova pár dolarů. Dá se nastavit maximální počet prokliků za den, takže holič si může nastavit, aby se jeho reklama proklikla třeba jenom 200 krát za den, přičemž mu 20 zákazníků přijde a je happy .Nepotřebuje reklamu za statisíce dolarů, z které mu přijdou tisíce zákazníků a on jich může obsloužit jenom pár desítek - a zbytek bude naštvaný a dělat negativní reklamu.Takže speciálně pro holiče je AdWords ideální reklama poměrem cena/výkon .Navíc s AdWords je skvělé, že si člověk může různě hrát, měřit to, zkoušet různé nápady i šílenosti, které vidí mraky lidí, ale když se nikomu nelíbí, tak to NIC NESTOJÍ!Například holič může nabít extra akci "Skinhead" - totální vyholení hlavy ve slevě. Nikomu se to nebude líbit, tak na to ani neklikne, přesto, že se reklama zobrazila třeba milionkrát, tak holič za svůj šílený nápad nemusel nic platit...Super u této reklamy je, že platíte jenom za zákazníka, kterýho to zajímá alespoň tak, aby kliknul a který se podívá přímo na Váš web. Jestli pak odejde bez ničeho, nechá na sebe kontakt, staví se někdy později nebo rovnou přijde se nechat ostříhat - to už záleží na kvalitě a ceně nabídky.Jenže v novinách zaplatíte za reklamu ranec, ať funguje nebo nepřivede nikoho...