Google opět rozšiřuje své obzory, proniká na reklamní trh v rádiích

Google znovu rozšiřuje své pole působnosti a pouští se do reklamního byznysu v rádiu. Koupil totiž společnost DMarc Broadcasting, která se zabývá prodejem reklamy v rádiích. Za tuto společnost zaplatil Google 102 milionů dolarů a zákazníci AdWords tím získávají další distribuční kanál pro své reklamy.

Pokusy Googlu proniknout na reklamní trh také pomocí tradičních metod nejsou však žádnou novinkou. Před časem se jednalo o reklamu tištěnou, nyní je to tedy rádio a kolují zatím nepodložené "drby" o možnosti proniknut i na trh televizní reklamy. Google se zkrátka podle slov svého vice prezidenta pro reklamu snaží zkoumat nové způsoby pro cílenou a měřitelnou reklamu i v jiných médiích.

Zdroj: Betanews

Témata článku: Google, Reklama, Vice

8 komentářů

Nejnovější komentáře

  • [ELITE]Roger, [ELITE]Roger 18. 1. 2006 20:32:27
    Trochu to nechapem: dodava snad Google nejaku nefunkncnu sluzbu, o ktrej...
  • griffin 18. 1. 2006 19:19:19
    lol, no nevim. v te dobe budou vsichni nadavat na google stejne tak jako...
  • Insider007 18. 1. 2006 18:22:05
    Tak, tak! Čím více Googlů, tím více inovací...
Určitě si přečtěte

Monitory do 10 tisíc: poradíme, jaké jsou teď nejlepší

Monitory do 10 tisíc: poradíme, jaké jsou teď nejlepší

** Dobrý monitor s kvalitním panelem lze pořídit pod tři tisíce korun ** Pod deset tisíc si můžete koupit pracovní 27" monitor nebo nejlevnější použitelné 4K ** Vybrali jsme také ideální model pro vícemonitorovou konfiguraci

27.  11.  2016 | Stanislav Janů | 13

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

** Programátorů je málo a horníků bez práce po uzavření dolu Paskov bude moc ** Problém řeší unikátní projekt ** Pilotní kurz dává naději, že by z horníků mohli být použitelní kodéři

28.  11.  2016 | David Polesný | 76