Internetový gigant Google potvrdil prognózy z loňského roku, kdy mu někteří ekonomové předvídali razantní vzestup na poli prodeje reklamy. Ve Velké Británii dokázal mezi červencem a zářím předčit současnou domácí jedničku v tomto oboru - největší komerční britskou televizi ITV1.
Google ve zmiňovaném období obdržel z reklamních příjmů celkem 327 miliónů liber, jeho televizní oponent pak o deset miliónů liber méně. Takový úspěch se mu podařil vůbec poprvé. Loňský rok však dokázal porazit v celkovém ročním příjmu s 871 milióny liber další komerční televizní kanál, Channel 4.
V prvních devíti měsících tohoto roku si Google ve Velké Británii přišel na celkových 925 miliónů a do konce roku počítá se ziskem 1,25 miliardy liber. Dostává se tak do popředí zájmu inzerentů a ponechává stranou veškeré pochyby o budoucnosti internetové reklamy.