reklama

Gmail nově zdůvodňuje, proč zařadil zprávu do spamu

V Gmailu nově narazíte na stručné zdůvodnění, proč byla konkrétní zpráva zařazena do spamu. V podstatě může docházet k několika scénářům. Buď je zpráva označena jako spam samotným vestavěným filtrem, případně Gmail zařazení zdůvodní tím, že podobné zprávy označilo jako spam množství ostatních uživatelů, nebo jste vy sami označili podobné zprávy a e-mailovou adresu jako spam. Je to pouze drobnost, ale napomůže k pochopení, jak vlastně celý antispamový filtr funguje.

Ukázky zdůvodňujících hlášení

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Témata článku: Google, Web, Spam, Gmail

4 komentáře

Nejnovější komentáře

  • Martin Vozka 27. 3. 2012 19:09:14
    Souhlasím s článkem, je to docela užitečné
  • gyoja 27. 3. 2012 15:17:02
    U mě to zase tak nově není. Asi to nasazuje postupně.
reklama
Určitě si přečtěte

Microsoft: Zbavte se už konečně zastaralých a děravých Windows 7

Microsoft: Zbavte se už konečně zastaralých a děravých Windows 7

** Microsoft pomalu začíná kritizovat svůj nejpopulárnější OS ** Chce konečně dostat podniky na Desítky ** Bezpečnostní podpora Sedmiček vydrží ještě necelé tři roky

17.  1.  2017 | Jakub Čížek | 399

Český státní blacklist už funguje. Ministerstvo financí se pochlubilo s detaily

Český státní blacklist už funguje. Ministerstvo financí se pochlubilo s detaily

** Dva týdny po Novém roce zajím zeje prázdnotou ** Ministerstvo vydalo metodický pokyn ** Takhle to bude fungovat v praxi

16.  1.  2017 | Jakub Čížek | 49

Opera Neon: Takto prý bude vypadat prohlížeč budoucnosti. Chcete to?

Opera Neon: Takto prý bude vypadat prohlížeč budoucnosti. Chcete to?

** Opera představila Neon ** Koncepci prohlížeče budoucnosti ** Připomíná Chrome OS

16.  1.  2017 | Jakub Čížek | 35


Aktuální číslo časopisu Computer

99 nejlepších programů pro váš počítač

Zvykejte si na umělou inteligenci

Velké testy PC zdrojů a gamepadů

Alternativní zdroje energie

reklama
reklama