Faceware Live: živé snímání obličeje do Unreal Enginu s jakoukoli kamerou

Společnost Faceware Technologies představila nový plugin do zdarma dostupného Unreal Enginu 4, který umožňuje snímání obličeje v reálném čase pomocí jakékoli kamery.

Faceware Live se odkáže v rámci jakékoli kamery namířené na obličej okamžitě kalibrovat dle daného obličeje, který nemusí mít žádné speciální značky.

Klepněte pro větší obrázek
Pomocí pluginu má tak i nezávislý vývojář jednoduchý přístup k pokročilému snimání obličejů

Pro vývojáře spoléhající na Unreal Engine 4 to  znamená velmi levnou a snadnou možnost, jak oživit trojrozměrné modely postav bez nutnosti kupovat drahé hardwarové vybavení. Díky snímání v reálném čase se také zrychluje vývojový cyklus.

Pro speciální případy nabízí i řešení Faceware Pro HD Headcam, které lze pevně připevnit na hlavu a případný „herec“ se tak může volně pohybovat v prostoru s případným dodatečným snímáním pozice.

Technologii lze samozřejmě použít i pro oblast filmů nebo živých videokonferencí s virtuálními postavami.

Témata článku: Software, Technologie

11 komentářů

Nejnovější komentáře

  • sheppi 15. 8. 2015 12:02:01
    V podstatě skoro to samé je tuším dostupné i v NHL od verze 2011 (možná...
  • TripleDouble 14. 8. 2015 19:03:14
    Určitě fajn technologie, která se hodí na nějaké jednodušší animování, ale...
  • dolph1888 14. 8. 2015 17:18:03
    Svůj obličej nikam skenovat nehodlám a nic na tom nemění ani těch 12...
Určitě si přečtěte