No nevím, ale není to co tvrdíte v článku tak trochu blbost? Tvrdíte: "reklamní systém nezávislý na cookies".
A pak "Data dokáže získat díky sociálním plug-inům (tlačítko Like, přihlášení, sociální boxy), které má dnes rozšířené po celém webu, aniž by musel být uživatel přihlášen k Facebooku a aniž by k tomu využíval cookies".Odkud tato tvrzení máte? Je to nesmysl. Jen jste nepochopili princip fungování. Stále tam budou cookies. Jde jen o to, kde budou a co v nich bude. FB pluginy využívají pro svůj běh cookies (což je aktuálně jediný "bezpečný" způsob jak určit kdo se serverem komunikuje). Vlastně na tom principu funguje veškeré přihlašování na všech webech co existují (tedy vyjímkou můžou být weby co mají session ID přímo v URL, ale jejich provozovatelé by se měli nad sebou zamyslet).
Díky tomu, že všechny zdroje k těm pluginům jdou z webu fb, tak stačí aby byla jediná cookie a to ta na FB. Která se vytváří právě při přihlášení. To, že si FB drží cookies i poté co se odhlásíte je už jen jeho zhovadilost. Ale stále to stojí na cookies!!Dnes samozřejmě existují i způsoby jak uživatele trackovat bez cookies (konkrétně přes canvas, ale to není 100%). Pokud ale vím tak zpráva o tom, že by to měli dělat se nikde neobjevila. A Žive.cz je první web kde čtu, že by neměli cookies využívat.