Facebook má nový design, prioritní jsou krátké zprávy

Včera proběhla dříve avizovaná změna designu Facebooku. Nejoblíbenější komunitní služba nyní klade důraz na krátké zprávy, které se nyní zobrazují daleko přehledněji na úvodní stránce, a to s ikonami autorů. Inspirace konkurenčním Twitterem je vidět na první pohled.

200.jpg  Twiiter.jpg
Nový Facebook a Twitter – inspirace je patrná na první pohled

V proudu zpráv se zobrazují i zprávy s novinkami ze skupiny či fandovské stránky, případně také fotografie a videa uživatelů. Tento doplňkový obsah již nepůsobí tak rušivě jako dříve. Odkazy na umístění fotek, videí a odkazů jsou nyní trochu odstrčeny v bočním panelu. Prioritu mají krátké textové vzkazy.

Facebook 1.jpg 
Původní podoba Facebooku

Změnil se také úvodní box, který nevybízí uživatele k zápisu „co právě dělá“, ale nově spíše nabádá k publikaci názorů otázkou „Co se vám honí hlavou?“ Pravý sloupec je pak určen výpisu událostí, jako připojení přátel ke skupinám, fandovským stránkám apod.

Diskuze (52) Další článek: Týden Živě: Jaký byl a bude web

Témata článku: , , , , , , , , , ,