Včera proběhla dříve avizovaná změna designu Facebooku. Nejoblíbenější komunitní služba nyní klade důraz na krátké zprávy, které se nyní zobrazují daleko přehledněji na úvodní stránce, a to s ikonami autorů. Inspirace konkurenčním Twitterem je vidět na první pohled.
Nový Facebook a Twitter – inspirace je patrná na první pohled
V proudu zpráv se zobrazují i zprávy s novinkami ze skupiny či fandovské stránky, případně také fotografie a videa uživatelů. Tento doplňkový obsah již nepůsobí tak rušivě jako dříve. Odkazy na umístění fotek, videí a odkazů jsou nyní trochu odstrčeny v bočním panelu. Prioritu mají krátké textové vzkazy.
Původní podoba Facebooku
Změnil se také úvodní box, který nevybízí uživatele k zápisu „co právě dělá“, ale nově spíše nabádá k publikaci názorů otázkou „Co se vám honí hlavou?“ Pravý sloupec je pak určen výpisu událostí, jako připojení přátel ke skupinám, fandovským stránkám apod.