reklama

Facebook chce sledovat vaši polohu, aby zjistil, zda jste po zobrazení reklamy zašli do obchodu inzerenta

Se sociálními sítěmi je problém, že nemají jasně definovaný obchodní model. Jejich obchodní potenciál stojí hlavně na reklamách, které dokáží velmi přesně cílit. Jenže měření efektivity těchto reklam je těžké. Facebook nyní chce dokázat, že jeho reklamy skutečně vedou k nákupu. Nákupu v kamenných obchodech.

Klepněte pro větší obrázek
Facebook chce propojit své reklamy s nákupy v kamenných obchodech
(foto: Antoine K, Flickr, CC BY-SA 2.0)

Použije k tomu lokační služby ve vašem zařízení. Pomocí nich bude měřit, kolik uživatelů, kteří viděli určitou reklamu, pak šli a produkt si v kamenném obchodě koupili. Marketéři tak dostanou nová data, podle kterých uvidí, jak účinná jejich reklama je.

Ale jak Facebook pozná, že jste si v kamenném obchodě něco opravdu koupili a neodešli s prázdnou? K tomu Facebook zveřejnil novou API nazvanou Offline Conversions API, která pracuje s řadou prodejních systému od společností jako je Square nebo IBM, jež obchody využívají. Cílem je propojit vaši platbu s konkrétní reklamou, kterou jste viděli na Facebooku.

Jestli bude celý systém fungovat a zda se Facebooku podaří účinnost reklam prokázat, lze zatím těžko odhadovat. Ale pokud uspěje, bude moci reklam prodávat ještě více.

Témata článku: Sociální sítě, Facebook, Reklama, Flickr, Flickr.com

35 komentářů

Nejnovější komentáře

  • BlokProtiSalámu 16. 6. 2016 14:54:45
    Jeden elementární doplněk to jistí.
  • tc 16. 6. 2016 10:26:05
    Fb i messenger chce asi milion povoleni vcetne gps posilani sms cteni...
  • dresinek 16. 6. 2016 9:47:05
    Vzhledem k "perfektnímu" cílení reklam od facebooku, nečekám od týhle akce...
reklama
Určitě si přečtěte

Vybíráte herní periferii nebo hardware? Pak zapomeňte na nálepku Gaming

Vybíráte herní periferii nebo hardware? Pak zapomeňte na nálepku Gaming

** Herní hardware se od toho běžného často liší jen vzhledem ** Při výběru stále nezapomínejte na základní parametry ** Poradíme jak vybrat herní hardware i periferie

20.  2.  2017 | Stanislav Janů | 36

10 nejhorších produktů v historii Microsoftu

10 nejhorších produktů v historii Microsoftu

20.  2.  2017 | Karel Javůrek | 139

Pojďme programovat elektroniku: Žádný bastlíř se neobejde bez armády švábů

Pojďme programovat elektroniku: Žádný bastlíř se neobejde bez armády švábů

** Každý bastlíř se po čase neobjede bez armády švábů ** Dnes si některé z nich vyzkoušíme ** Třeba zázračný posuvný registr

19.  2.  2017 | Jakub Čížek | 39

AMD oficiálně představilo procesory Ryzen. Známe i jejich české ceny

AMD oficiálně představilo procesory Ryzen. Známe i jejich české ceny

** AMD uvedlo první tři procesory Ryzen 7 ** Všechny budou pracovat s osmi jádry a šestnácti vlákny ** Na pulty obchodů se dostanou už za týden

22.  2.  2017 | Stanislav Janů | 132

EU se děsí Windows 10. Prý o nás vědí až příliš. Microsoft chystá změny

EU se děsí Windows 10. Prý o nás vědí až příliš. Microsoft chystá změny

** Evropští úředníci chtějí, aby byly Desítky transparentnější ** Microsoft od jara skutečně chystá změny ** Ochráncům soukromí to ale nestačí

21.  2.  2017 | Jakub Čížek | 218

Remix Singularity: Microsoft si na tom vylámal zuby. Jak dopadne Android?

Remix Singularity: Microsoft si na tom vylámal zuby. Jak dopadne Android?

** Microsoft do svých telefonů integroval desktopové prostředí ** Moc to ale nevyšlo, chyběl pořádný výkon ** Teď to zkoušejí ex-googleři s Remix Singularity

23.  2.  2017 | Jakub Čížek | 73


Aktuální číslo časopisu Computer

Supertéma o počítačové bezpečnosti

AMD Ryzen přichází

Velké testy kinoprojektorů a levných špuntových sluchátek

Příslušenství do USB-C

reklama
reklama