Každá firma by měla mít svůj vlastní web a nevzdávat se ho! Na sociálních sítích maximálně tak sdílet odkazy...Protože Facebook si pak určuje pravidla, kolik bude stát propagace, kolik uživatelů uvidí příspěvek atd. Jakmile někdo přejde 100% na Facebook, tak už prostě nepodniká v obsahu, ale je jenom zaměstnanec na švarc-systém.Je to podobný rozdíl jako mít vlastní restauraci a provozovat frančízu McDonaldu.
Další věc jsou práva k článkům. Jestliže jen sdílíte odkaz, článek je prostě Váš a nikdo s ním nemůže dělat nic bez souhlasu nebo zaplacení patřičné licence. Ovšem, pokud ho publikujete na FB, tak podle podmínek má k němu NEOMEZENÁ práva FB.Nedivil bych se, kdyby to za chvilku zašlo až tak daleko, že by po publikování článku na FB už ani sám autor nemohl tento článek publikovat jinde a pokud, tak jen se souhlasem FB - už je to od toho jen krůček!