Etarget bude prodávat reklamu na Facebooku

Etarget je úspěšný český poskytovatel kontextové internetové reklamy, který své působení rozšířil do dalších zemí střední a východní Evropy. Nyní přichází se zajímavou novinkou – reklamu začne poskytovat také na stále oblíbenějším komunitním portále Facebook.

Na základě předběžné dohody byl spuštěn testovací provoz v zobrazování reklamy českých firem na Facebooku. Už i během tohoto testovacího provozu mají klienti, kteří inzerují v Etargetu, možnost zobrazit reklamu i na Facebooku.

„Jednou ze třech možností cílení v našem reklamním systému jsou takzvané všeobecné odkazy, reklamy určené pro komunitní stránky, herní portály nebo portály s video obsahem. Jestli si inzerent v Etargetu zapne tuto možnost, bude se už v současnosti zobrazovat i na Facebooku,“ říká Josef Kovář, country manager společnosti Etarget.

Komunitní síť Facebook zaznamenala v Česku výrazný růst a dnes má více než 240 000 českých registrací. Etarget momentálně testuje reklamní spolupráci s Facebookem také na Slovensku a v Maďarsku.

Témata článku: Web, Byznys, Internet, Sociální sítě, Reklama, Country, Josef

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
Určitě si přečtěte

Monitory do 10 tisíc: poradíme, jaké jsou teď nejlepší

Monitory do 10 tisíc: poradíme, jaké jsou teď nejlepší

** Dobrý monitor s kvalitním panelem lze pořídit pod tři tisíce korun ** Pod deset tisíc si můžete koupit pracovní 27" monitor nebo nejlevnější použitelné 4K ** Vybrali jsme také ideální model pro vícemonitorovou konfiguraci

27.  11.  2016 | Stanislav Janů | 13

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

** Programátorů je málo a horníků bez práce po uzavření dolu Paskov bude moc ** Problém řeší unikátní projekt ** Pilotní kurz dává naději, že by z horníků mohli být použitelní kodéři

28.  11.  2016 | David Polesný | 76