Zrovna to letadlo... byl o tom před nějakým časem pěknej dokument. Velký dopravní letadla jsou tak závislý na různých podpůrných systémech, že reálně pilot v podstatě nepilotuje, ale pomocí ovládacích prvků říká realtime letadlu, co má dělat. Jako příklad uváděli 747, ve které kdyby se ti podařilo veškerou automatiku, stabilizace atd odstavit a přitom by jsi zachoval manuální řízení všech prvků (tento stav je teoretický, je to na sobě natolik závislý, že bys tomu musel přehrát SW, abys toho dosáhl a i tak si nejsem jistej, jestli jde opravdu manuálně ovládat úplně všechno), tak šance na povedené přistání (nemyslím hladké, myslím takové, u kterého se nic závažného nestane ani stroji, ani lidem) je za dobrého počasí pro velmi zkušeného pilota někde kolem 50ti procent. To, že nás Hollywood krmí tím, že s poškozeným letadlem bez motorů, půlky přístrojů a s rozbitým kávovarem dokáže přistát dítě podle pokynů přes rádio, je totální nesmysl.