Electronic Arts a 2K Games licencují pro své vývojáře PhysX

Electronic Arts a 2K Games si od Nvidie licencovali fyzikální engine PhysX pro využití ve všech svých vývojářských studiích po celém světě.

„PhysX je skvělé řešení fyziky pro nejpopulárnější platformy, a jsme rádi, že jsme je licencovali pro všechny vývojářské týmy EA po celém světě,“ říká Tim Wilson, Chief Technology Officer. „Hratelnost je pro primárním cílem, a interaktivita postavy, vozidla a prostředí je pro hratelnost kritickým prvkem. Těšíme se, že se nám jí ve spolupráci s Nvidií podaří dosáhnout.“

S fyzikou akcelerovanou pomocí GPU GeForce svět ožívá: Zdi lze bourat, stromy se ohýbají ve větru, voda je hmotná a při proudění tlačí na své okolí. Masivní paralelní architektura GeForce zvládá desetkrát až dvacetkrát komplexnější scény, než je tomu na tradičních platformách.

Jacob Hawley, technologický ředitel 2K, komentuje partnerství s Nvidií podobně: „Jsme ohromeni kvalitou engine PhysX, licencovali jsme jej, aby jej naše studia mohla využívat už v raných fázích vývoje. Naší prioritou je vývoj her s interaktivním příběhem, výbornou hratelností, a spojení s technologickými lídry jako je Nvidia umožňuje našim týmům koncentrovat se na vytváření skvělých her.

Klepněte pro větší obrázek

2K Games (patří pod Také-Two Interactive a stojí za tituly jako Bioshock, sérií Sid Meier’s Civilization, TES IV: Oblivion, Serious Sam II nebo chystanou Mafií II). 2K Games hodlá využít PhysX v brzké době třeba u připravovaného titulu Borderlands, který vyvíjí Gearbox Software, i u dalších herních titulů.

Zdroj: TZ Nvidia

Témata článku: Licence, Physx, Games, Borderlands, Borderlands 2, Engine, Civilization, Mafia, Bioshock, Wilson, Oblivion, Serious Sam

8 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Jan Tomášek 9. 12. 2008 17:51:27
    ta nejspis nebude vykonove stacit, na efekty jako v Mirrors Edge bude...
  • DaewooMaster 9. 12. 2008 11:48:33
    No, z Vaší teoretické úvahy je zjevné, že netušíte, o čem to vlastně...
  • Adam Vágner 8. 12. 2008 23:29:49
    Nějak se začít musí. Ale nejsou to jen hadry, ale třeba bourací zdi,...
Určitě si přečtěte

Původní Starcraft: Brood War je nyní zdarma. Konec práce! Jde se pařit

Původní Starcraft: Brood War je nyní zdarma. Konec práce! Jde se pařit

** Legendární hra Starcraft je nyní k dispozici zdarma ** Chystá se i nová remasterovaná verze s hezčí grafikou

19.  4.  2017 | Jakub Čížek | 25

Brno otevřelo největší českou dílnu pro bastlíře. Kladívka, vrtačky, 3D tiskárny, laserové řezačky. Je tu vše

Brno otevřelo největší českou dílnu pro bastlíře. Kladívka, vrtačky, 3D tiskárny, laserové řezačky. Je tu vše

** Máte nápad, ale chybí vám stroje a pořádná dílna? ** Chcete postavit ptačí budku, nebo krabičku pro Arduino? ** Brno otevřelo svůj FabLab – laboratoř pro bastlíře

19.  4.  2017 | Jakub Čížek | 31

Operační systém běžným počítačům nedal Bill Gates, ale Gary Kildall

Operační systém běžným počítačům nedal Bill Gates, ale Gary Kildall

** Gary Kildall pochopil, že levné výpočetní čipy mohou posloužit jako univerzální počítače pro všechny ** Připravil pro ně proto první operační systém ** Později mu systém vyfoukl Microsoft a nazval ho MS DOS

Dnes | Pavel Tronner | 17


Aktuální číslo časopisu Computer

První test AMD Ryzen

Velké testy: 22 powerbank a 8 bezdrátových setů

Radíme s koupí Wi-Fi routeru

Co dokáží inteligentní domy?