E-shop BGS Levi končí

Diskuze čtenářů k článku

11. 02. 2008 07:13

*leadtek - http://www.edcz.cz/main.aspx?cls=product&fulltext=leadtek

*a-data - http://www.edcz.cz/main.aspx?cls=product&fulltext=a-data

*termín dostupnosti - spolehli jste se na to snad někdy někdo? Pokud jo, tak nevím, jak děláte obchody

No ale pokud na tom bazírujete, klepněte na auto ve sloupci skladů

*eDLink - je to jenom o zvyku - všechny "features", které měla/má BGS, AT, TechData jsou tam nějakou formou implementované, jen si na ně zvyknout. A je tam mnoho jiných. Zkuste tomu věnovat půl hodiny a proklikat si menu Produkty

*ED nemá rozhodně ceny co LEVI - proč myslíš? zkus hádat, já to vím, tak si počkám na tvou odpověď :)

*ceny & obrat - no comment, s tím nic neudlěáte, taková je politika eD

*majetkové poměry eD, interní platová politika - opět, no comment (to je přece jejich věc)

*čtu jenom odpovědi, co jsou česky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdf  |  04. 02. 2008 14:59

Končí nejen e-shop BGS Levi ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivdo  |  04. 02. 2008 15:55

To jo, ale co by psali zítra ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andy  |  04. 02. 2008 18:38

zlatej Actebis nebo třeba Agem. ED jsem nikdy neměl rád, protože pokud jim člověk nedělá obrat 10 mega ročně, není to pro ně zajímavej zákazník. Levi to bylo v bledě modrým, ale pořád lepší jak ED

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  04. 02. 2008 22:50

Co třeba zkusit Tech Data ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radekV  |  05. 02. 2008 08:36

To je argument , prosim, zkuste se nekteri z vas povznest nad sve osobni antipatie vuci eD ci nejmenovane firme z Ostravy, sahnenete si do svedomi, zkuste se naucit poradne ovladat jejich edlink, zkuste si nechat rozchodit datovou vymenu na svuj eshop, nebo si nechejte udelat orchidej a az budete mit 1/2 roce provozu stele stejne problemy, tak to tady napiste.

Integrace takhle velkych firem sebou prinasi problemy, doufam, ze jste si nikdo nemysleli, ze vse bude behat hned 100%, ale na to jsme my koncovi uzivatele, kteri to mohou pripominkovat k nametum na vylepseni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bigbunny  |  05. 02. 2008 12:15

eD System znam. Jsou to tunelari. Maji majetkove pomery napr. v PPL, DNS, eXtrapont (vytunelovana Karma Inter.), Elinkx, Asc Bohemia ad.... Levi nevi do ceho jde. Maji vybornou strategii lidskych zdroju. Kdyz vam daji mizerny plat a vy jsi reknete o zvyseni, tak vam na rovinu reknou, tak jdi, za branama dalsich 10. A to reknou komukoli, obchodakovy, programatorovy, ITkovy....atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radekV  |  06. 02. 2008 07:35

sis marja, vetsi snusku kecu pohoromade jsem necetl. radeji tuhle diskuzi zavrete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ProgMaster  |  04. 02. 2008 11:43

Jakožto bývalý zákazník levi jsem s edlinkem hodně nespokojen. Eshop je proti původnímu katastrofální, ikdyž ten eshop co mělo levi byl proti cybersoftu mizerný. Najednou nevedou značku SMC, což je v oblasti počítačových sítí docela podstatný dodavatel některých produktů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  04. 02. 2008 12:12

Pokud jsem si všimnul, tak nevedou ani Leadtek. Což mi docela vadí. Pořád mluví o spojení a rozšíření nabídky a přitom nemají ani značky, které Levi prodávalo léta. A ten eshop mi taky připadá oproti Levi docela hrozný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Guru shoppingu  |  04. 02. 2008 12:55

ten eDlink shop to je děs běs,než se tam zorientuju,tak už mám po chuti u nich něco koupit zlatej shop BGS no a kde sou A-data paměti ? za ty prachy co bejvaly v Levi to byl rulezz nákup ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2008 13:41

Nevím, ale co mě trápí víc než design shopu je to že ED nemá rozhodně ceny co LEVI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jvic  |  04. 02. 2008 13:43

Me se u levi libilo ze tam vzdycky psali alespon priblizne dostupnosti takovy naznak, kdyz zbozi co není skladem pravdepodobne bude po objednání dostupné (2týdny, měsíc, půrok...). Kdezto na edcku maji u veci co nejsou skladem prakticky zadnou informaci. Takze musim mailovat a volat. Nejlepsi je kdyz mi pak reknou ze to treba vubec nikdy nebude..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jp  |  04. 02. 2008 14:22

Jestli to udělaj i s reklamacema to samé jako když koupili extrapoint tak se máte na co těšit...do půlroku je přestanou uznávat pokud by ste od nich přestali nakupovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radekV  |  05. 02. 2008 08:28

Aha, to mas dobrej duvod, protoze se neumis zorientovat na eshopu, tak je podle tebe shop na prd. Nu a k tem cenam, mozna kdyby ses vice snazil a mel vetsi obraty, dostal bys jine dealerske kategorie. Opet naprosto nechapu Tve argumenty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jvic  |  04. 02. 2008 16:39

SMC prodává jak SWSko, tak Actebis, takze není treba zousfat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2008 20:14

ED je katastrofa,na Levi bylo vzdy napsano kdy bude dalsi dodavka a to nemluvim , ze od patku nejde objednat na ED zadne zbozi co melo Levi. Pry na tom pracuji Co tedy delali cely vikend,byli na horach lyzovat? Z Levi mi to dovezl messenger treba i nekolikrat denne. Na ED udelam jednu objednavku na 10 vyrobku a prijde mi to klidne v 6 krabicich po jednom kuse. Jsem otraveny SMC si objednavej v SWS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2008 20:50

V Levi mají až do zítra inventuru, takže ta firma už zhruba 10 dní prakticky nefunguje. S Levi byla vždycky nadmíru výrobná spolupráce, všechno se u nich dalo vyřešit (problémy, reklamace, něco chybělo, něco bylo jinak) k naprosté spokojenosti. Bojím se, že po sloučení to bude fungovat podobně jako nejmenovaný velkoobchod z Ostravy, kde to je ve srovnání s Levi šílená tragédie, spousta byrokratických krávovin, no prostě jako kdyby to opsali o (ex)Telecomu, kde musel bejt papír na úplně všechno (nebo to snad furt je...)

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  04. 02. 2008 10:46

pouzivejte zubni pastu colgate a budete mit zuby jako u bobra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2008 10:14

A já mám zase rád trotly, kteří si musí pod každým druhým článkem stěžovat na "PR".

To je dneska nějaká móda nebo co? Už s tím táhněte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Srsen  |  04. 02. 2008 08:11

PR ? PR!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Public Relations? Co to s tym ma spolocne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  04. 02. 2008 08:45

Pokud za clanek nikdo nezaplatil, tak si ted nejspis mnou ruce, protoze je to i podle stylu jasna reklama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

A jak sa to na tom style tejto velmi jednoduchej spravy pozna? Fakt by ma to zaujimalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xy  |  04. 02. 2008 09:15

je to PR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 02. 2008 18:18

Aha, takže ak napíšu článok o tom, že Google sa nepáči, že Microsoft chce kúpiť Yahoo, tak to je PR reklama na Microsoft, Yahoo a Google? Keď napíšu článok o nových procesoroch Intel, tak to je PR reklama Intelu? Keď napíšu článok o novej lacnej BluRay mechanike, tak je to PR reklama na Sony?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  04. 02. 2008 08:59

no ja myslim ze to reklama neni, uz jen z duvodu ze levi a edcko jsou VELKOobchody, takze nejsou primarne urceny pro koncovy zakazniky, takze obchodnici z IT oboru tydle dve firmy musej uz davno znat pokud nenakupujou z jinyho velkoshopu a nedivej se, ze ten sortiment zbozi je tak malej... takze dle meho nazoru tak, kamenujte me

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  04. 02. 2008 09:15

Stejně jako jakákoli recenze, profil, test a bůh ví co ještě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno:  |  04. 02. 2008 20:21

Obchodni sdeleni to neni kvuli oznameni fuze. Ale je protoze obsahuje inormaci o tom kde se da nyni nakupovat.

Ale to je jedno .. i zive musi byt z neceho zivo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2008 20:59

Jo, takže aby to nebylo obchodní sdělení, mělo by tam správně být místo...

Při pokusu o přihlášení do e-shopu už vás přivítá oznámení o sloučení společností a pozvánka na e-shop společnosti eD' system Czech, se kterou se BGS Levi spojilo.

něco jako...

Při pokusu o přihlášení do e-shopu už vás přivítá oznámení o sloučení společností a pozvánka na e-shop nejmenované společnosti, se kterou se BGS Levi spojilo.

případně bychom se raději měli tvářit, že BGS Levi prostě skončilo, e-shop je zavřený, nemá to pokračování a nic z něj nezbylo a stávající zákazníci mají zkrátka smůlu, protože BGS Levi zmizelo ze světa - jenže tak to prostě není.

Články, za jejichž zveřejnění někdo zaplatí, jsou na Živě označeny jako Placená inzerce, na tom se stále nic nezměnilo.

A ještě jedna drobnost – u PR zadavatel často netouží po povolení diskuze. Kdyby to byl skutečně „článek na objednávku“, tato diskuze by tu nejspíš vůbec nebyla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pete  |  04. 02. 2008 09:48

Hehe, tak to ta jejich PR agentura dost zaspala... Se mela snazit jeste kdyz ta spolecnost existovala :)) Ted je to velmi neefektivni PR a jako krizova komunikace to bude uz ted jen tezko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flash  |  04. 02. 2008 10:04

Jistě, a když tu psali o tom, že Yahoo možná spadne pod MS, tak to bylo taky PR. Asi by vám na nic nebyla zpráva: "Dneska se rozhodla jedna velká firma koupit jinou velkou firmu za hodně peněz." - hlavně ale, že by se nejednalo o PR, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor