Doplněk naučí HTC Vive sledovat pohyby očí. Vylepší zážitek z virtuální reality a sníží hardwarové nároky

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

02. 05. 2017 17:04

Museli by řešit i ostření. Známý problém, když ve hře zalezete do křoví, tak v křoví vidíte jen křoví. Každý, kdo v životě někdy vlezl do křoví (takže vy, mladá smartphonová generace to neznáte), ví že to je blbost, že máte naopak krásný výhled díky přeostření očí do dálky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 05. 2017 16:26

A rozlišení už vyřešili? Dost lidí co i jen dočasně každou verzi AR (VR je to jen občas a při velmi prosté grafice) zkoušeli tvrdí to co já (všiml jsem si na webu) - problém není jen obsah a skutečný SW VR, ale také rozlišení. Dokonce jsou tací co říkají, že ani 4K (x2) nestačí, začínat by se mělo na 8K (bezproblémový přenos takových objemů dat, asi také nebude legrace). Což se může každý zamyslet, kdy přijde výkon sestav (o NB vůbec nemluvím) pro takové rozlišení, vysoké fps (pro zdání reality důležité) a mobilně? Desítky let před námi, +20, +30 a klidně si každý může můj názor uložit, mohu se plést, neříkám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor