Dolby Axon: nová technologie pro reálnou komunikaci ve hrách

Diskuze čtenářů k článku

avatar
20. 04. 2009 19:57

Ono to má i jiné výhody, třeba na xboxu v multiplayeru vidím symbol repráčku nad postavou hráče, který právě mluví. Tohle externí program nezařídí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 04. 2009 14:16

zase blbost, vždyť i ve hrách kde hráčí používají realtime zvukovou komunikaci, tak si především simulují spojení pomocí vysílaček, jako mají simulované postavy, takže tohle je zase výkřik do tmy, který se chce přiživit na nápisu DOLBY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 04. 2009 12:05

A poněvadž se hráči chtějí slyšet normálně, budou nadále využívat externí aplikace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 04. 2009 12:36

Tak tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 04. 2009 13:17

Přesně, ale když si pár programátorů hrálo....určitě bych to alespoň vyzkoušel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 04. 2009 14:53

Přesně tak.

Ale proč to nevnímat jako opravdu "herní" komunikaci. Jak by to asi bylo, kdyby v CallOfDuty4 hráči komunikovali opravdu pomocí vysílaček. Mohlo by se použít rušení kdy by se hráči neslyšeli, nebo by se slyšeli velmi špatně. Nebo by protihráči mohli vést monology nebo dialogy jak je vídáme ve většině holywoodských filmů. To by pak byly in-game videa.

Tohle by mohl být zajímavý koncept rozšíření součastných her. Problémem ale bude to umět správně využít..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor