Existuje jedna analogie, ze které už jste se mohl poučit. Kdysi byla podobná platforma – Steam na digitální distribuci her. Když se Steam chytnul a lidi se na digitální distribuci naučili, každé větší vydavatelství udělalo svou vlastní platformu, místo aby platili někomu provize za prodej. Mají na tom víc. Dnes už si v podstatě svůj vlastní distribuční systém a vlastního klienta dělají i malá vývojářská studia.
Pokud si někdo myslel, že při obdobně distribuovaném digitálním obsahu bude stačit zaplatit si Netflix a bude tam mít víceméně všechno a obsahu bude přibývat, tak je fakt hodně naivní. Ten trend bude spíš opačný.
A to je to u těch her lepší v tom, že nevyžadují povětšinou stálé platby a o „krabicovou“ hru přijdete v podstatě jen v případě, že vyžaduje nějaké aktivní servery a někdo je vypne. U podobné „půjčovny“ filmů a softwaru přestanete platit paušál a nezůstane vám nic.
Názor byl 4× upraven, naposled 10. 08. 2017 12:38