DirectX 12 bude úspornější a méně náročný na procesor

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 20

Názory k článku

avatar
16. 08. 2014 20:18

To je typická "javůrkovská čeština" -třeba v 1 větě slova reálná a realizovat. Nerozumím větě "Celkové TDP čipu v případě integrované grafiky umožňuje, že když procesorová jádra nejsou plně vytížená, může se grafika dostat na vyšší frekvence." Znamená to, to co už je v procesorech dávno, že zkrátka TDP CPU+IGP nepřekročí 55W? A samozřejmě když spotřeba závisí na frekvenci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2014 12:57

Ono to nebolo lahke najst
Ikonas Graphics Systems - The world's first GPGPU
Ikonas Graphics Systems Inc. was founded in 1978
http://www.virhistory.com/ikonas/ikonas.html...
a uz vtedy mali prve GPPU s overheadom, ale az do roku 2010 nebol namerany a namerali sme ho my, presnejsie ja. Alebo to namerali a neverili tomu, ci im to bolo proti srsti.Som rad, ze som pomohol aj Microsoftu tabulkou casu vykonania ulohy, kde je jasne vidiet spomalenie
s komunikaciou (overhead)experiment; stredna hodnota; smerodajna ochylka; median
Program v~jazyku C bežiaci na~CPU bez~prenosov dát;6,271; 2,000;5,015
Program v~jazyku C bežiaci na~CPU s~prenosmi dát; 14,530 3,662 12,180
Program v~OpenCL bežiaci na~GPU bez~prenosov dát; 0,940 ; 0,100 ; 0,940
Program v~OpenCL bežiaci na~GPU s~prenosmi dát ; 1 268,060 ; 59,470; 1 276,820ktora bola v nepublikovanom clanku s reakciou na abstrakt Předmět: WG: Echtzeit und OpenCLDatum: 21. novembra 2011 10:04:33 GMT+0100Komu: ----Ursprüngliche Nachricht-----Von: Carsten Emde [mailto:C.Emde@osadl.org] Gesendet: Sonntag, 20. November 2011 23:12An: Michael HennenBetreff: Re: Echtzeit und OpenCLgibt es einen Mehrwert, den man im Bereich von Echtzeit-Systemen aus der GPGPU ziehen kann?
{\Ja, durchaus.Ich diskutiere dieses Thema gerade mit AMD für weitere Marketing-Maßnamen in Q1(2012), die auch in Richtung Automation gehen sollen. Da wäre ein Echtzeit-Thema incl. GPGPU / OpenCL doch sehr passend…. Durch die Parallelisierung von vielen Tasks z.B.? Oder ist das zu weit hergeholt?Es ist wohl insgesamt ein sehr interessantes Thema, aber zunächst mal nur eine Idee - ohne aktuell verfügbare Lösung. In einer Arbeitsgruppe an der slowakischen TU in Bratislava hat man sich mit diesem Thema beschäftigt und folgendes Abstrakt für unseren Real Time Linux Workshop eingesandt.nasledne to bolo publikovane v rozsirenej verziiNázov
Realtime scheduling using GPUs-proof of feasibility
Autori
Peter Fodrek, ĽUDOVÍT Farkas, T Murgas
Dátum publikovania
2011/12/10
Názov časopisu
Recent Researches in Circuits, Systems, Communications & Computers: ECS'II: 2nd European Conference of Systems
Strany
285-289Tak sme merania poslali AMD resp. ich zastupcom,a potom to prisloAMD Hawaii: Mantle - 3D revoluce na PC, nebo novodobý 3Dfx Glide?
26. 9. 2013
snížený overhead, zvládá 9× více draw-calls za jednotku času oproti DirectX
http://diit.cz/clanek/amd-mantle-api... AMD cez HSA znizlo overhead v openCL AMD Kaveri A10-7850K and A8-7600 review: Was it worth the wait for the first true heterogeneous chip? By Joel Hruska on January 14, 2014
In the software-only test, Intel outperforms AMD by 2:1 against the old Richland core and a still-sizeable 60% against the A10-7850K. In OpenCL we see Intel’s performance crater, while Kaveri dives to nearly Intel’s CPU-only speed. With HSA enabled, however, performance skyrockets — AMD’s A10-7850K is more than 5x faster than the Core i5-4670. This, more than any other result, points to the potential of HSA, but we have little visibility into how accessible these performance gains will be in a suite of applications.
http://www.extremetech.com/computing/174632-amd-kave... ... Mantle „beta“ nabízí nárůsty výkonu od 1 do 41 % - aktualizováno
30. 1. 2014
http://diit.cz/clanek/mantle-narust-vykonu...
DirectX a OpenGL chtějí dohnat Mantle, sníží overhead
26. 2. 2014
http://diit.cz/clanek/directx-opengl-sni... ...
Vydáno OpenGL 4.5, Nvidia má i ovladač a vzniká iniciativa za next-gen OpenGL
před 3 dny
http://diit.cz/clanek/vydano-opengl-45-n... ... AMD poskytla Mantle jako základ next-gen OpenGL
před hodinou | no-X | Novinky, Grafiky, Software
Když AMD tvrdila, že DirectX 12 neznamenají konec API Mantle, mohl jen málokdo tušit, kam až těmito slovy míří. Společnost nyní poskytla své API jako základ pro příští generaci OpenGL.
http://diit.cz/clanek/amd-mantle-pro-nex... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 08. 2014 11:15

Radši bych uvítal nižší nároky na grafickou kartu, CPU ve hrách už dávno není limit, když hraji, tak procesor idluje na 40-60%, naopak grafické karty jsou nejdražší část herního PC a i na ty nové, výkonné (GTX780, R9 290, ...) pořád stačí průměrný, 3 roky starý, herní procesor (i5 2500K)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 08. 2014 00:26

to sou kecy, tohle jsem cetl u DX 10

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2014 21:23

A já si už chtěl poskládat novou herní sestavu s 8-jádrem od intelu co příjde v žáří, pak koupit DDR4 paměti a 2x nvidia Titan black abych si mohl hru v directx 12 zahrát aspoň na minimální detaily

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  14. 08. 2014 17:25

...a predpokladam ze se M$ ale zas ay tak na kewl firmu nezmeni takze to bude pouze pro win9

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 08. 2014 16:01

naco sa obmedzovat directx na win only ked tu mame openal+sdl+opengl (bezi vsade)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2014 15:22

Jinými slovy na nás Microsoft x-let kálel v oblasti optimalizace a nyní se chce změnit na kůl a in firmu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor