Díky DirectX 12 půjde využít společný výkon GeForce a Radeonu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 30

Názory k článku

27. 02. 2015 14:41

"Implementace těchto vlastností je ale na samotných vývojářích a také se nabízí otázka, jak to budou řešit ovladače AMD a Nvidie."Budou to řešit tak, že tohle zablokují, tohle přes žádného soudného manažera ve firmě neprojde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 02. 2015 12:15

Asi jsem to pochopil špatně ale co už je to myšleno tak že když koupím jednu gtx a druhou Radeon tak to půjde jaksli / crossfire nebo to myslí jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 02. 2015 09:55

Velke plus to bude pro situace, kdy integrovana grafika muze posilit tu diskretni. Typicky v laptopech.
Vyznam pro situace, kdy by mely spolupracovat tve diskretni grafiky (tedy AMD+nV ve slotech) je v praxi dost maly. Uvedomme si, ze uz nyni je SLI/CF v drtive vetsine pouzivano v naprosto absurdnich situacich, jejich nasazeni v legitimnich pripadech je pomerne vzacne.
Dale: Uz nyni maji jak CF, tak i SLI sve mouchy. Vetsi, mensi, ale rezie je vysoka a problemy nejde ignorovat. Tak jake zabavne novinky na tomto poli nam asi prinese pripadne nasazeni dvou totalne odlisnych GK?
Ale z ryze technickeho hlediska jde o velice zajimavou vec!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 02. 2015 09:25

Pokud to bude opravdu fungovat, pak by měla konfigurace APU od AMD + slotová grafika od nVidie konečně smysl Otázkou je, o kolik procent výkonu by iGPU posílila onu samostatnou GeForce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 02. 2015 09:13

Jen doufám že to možné využívání nvidia+amd grafiky zase někdo (nvidia) nezatrhne. Co si vzpomínám tak v minulosti to fungovalo, ATI grafika na rendering hry, a Nvidia grafika na physx. Ovšem pak to po aktualizaci nvidia ovladačů přestalo fungovat :)
A pak se trochu obávám využití "Split Frame Rendering" metody, kdy jednu půlku obrazu dělá jedna grafika a druhou půlku obrazu druhá grafika. Tak aby tam nebyla vidět ta linka, kde se to dělí. Protože co se týče AA, AF apod tak každá grafika to může počítat trošíčku jinak a pak tam ten předěl bude vidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
26. 02. 2015 23:53

Nejlepší byla 8800 GTX... Ta ve své době zvládala hodně a i před pár lety ještě tahala hry s dost slušnou kvalitou... Dnes už je tahá na minimální / střed, ale ikdyž topí jako krá.va, tak obraz co z ní leze se mi zdá o něco hezčí a plynulejší než z GTX 660 a to může být na stejném nastavení detailů... Nevim proč mi to tak připadá...
To samé HD 4750 vs HD 7770 - jasně - ta nová měla vyšší výkon, víc vykreslila, ale ta HD 4750 se mi zdála zase lepší obrazem a pod...
Spozoroval někdy někdo něco podobného, nebo mi hrabe?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 02. 2015 20:14

Zajimavejsi by byly kombinace s HD Graphics, to je v mnoha pocitacich, které mají i diskretni grafickou kartu na rozdil od kombinaci AMD a Nvidia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 02. 2015 20:00

Společně už jsem je využíval dříve, konkrétně Radeon 5770 a GeForce 9600 kvůli PhysX. A fungovalo to Sice se z GeForce nejspíš využíval jen ten PhysX, ale spolupracovaly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 02. 2015 19:23

A jak to bude s obdobou OpenGl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 02. 2015 19:03

To mají pařmeni lákadlo na ten Windows 10 kvůli tomu DX12 my ostatní i někteří příležitostní pařmeni na něj házíme bobek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor