reklama

Díky DirectX 12 půjde využít společný výkon GeForce a Radeonu

V nedávné bleskovce o DirectX 12 jsme zmínili informaci, že DirectX 12 umožní dvě grafické karty zapojené do společného výpočtu využívat tak, jako by šlo o jedinou kartu.

Web Toms Hardware ale přinesl ještě zajímavější detaily, které jsou stále neoficiální. Podle nich bude možné díky novému systému nízkoúrovňového propojení využívat ke společnému výpočtu i odlišné grafiky. Nejen z pohledu modelů, ale i výrobců. Bude tak možné mít v počítači zapojenou grafiku GeForce i Radeon a obě budou společně poskytovat výpočetní výkon pro spuštěnou hru a dokonce i pro jeden konkrétní vykreslovaný snímek.

Klepněte pro větší obrázek
Novinky s DirectX 12 vypadají prozatím opravdu zajímavě

Implementace těchto vlastností je ale na samotných vývojářích a také se nabízí otázka, jak to budou řešit ovladače AMD a Nvidie. Místo techniky AFR (Alternate Frame Rendering) bude DirectX 12 podporovat SFR (Split Frame Rendering), která nabízí minimální zpoždění při vykreslování snímků, takže by výsledkem měl být perfektně plynulý obraz.

Určitě by to bylo zajímavé, pokud by šlo spojit výhody technologií obou výrobců v rámci jednoho počítače. Jak to ale nakonec z pohledu podpory u her dopadne, na to si musíme ještě počkat.

Témata článku: Technologie, Microsoft, AMD, Nvidia, DirectX, Directx 11, Split

30 komentářů

Nejnovější komentáře

  • r4in 27. 2. 2015 14:41:40
    "Implementace těchto vlastností je ale na samotných vývojářích a také se...
  • panrt 27. 2. 2015 12:15:08
    Asi jsem to pochopil špatně ale co už je to myšleno tak že když koupím...
  • Mysel_1 27. 2. 2015 9:55:33
    Velke plus to bude pro situace, kdy integrovana grafika muze posilit tu...
reklama
Určitě si přečtěte

Facebook o nás ví vše. Díky dobře skrytému vyhledávači se to dozví i ostatní

Facebook o nás ví vše. Díky dobře skrytému vyhledávači se to dozví i ostatní

** Facebook o nás ví vše, protože mu to sami řekneme ** V jeho nitru se skrývá mocný vyhledávač ** Mohou jej zneužít stalkeři, sociální inženýři a další nezbedníci

16.  2.  2017 | Jakub Čížek | 76

Vybíráte herní periferii nebo hardware? Pak zapomeňte na nálepku Gaming

Vybíráte herní periferii nebo hardware? Pak zapomeňte na nálepku Gaming

** Herní hardware se od toho běžného často liší jen vzhledem ** Při výběru stále nezapomínejte na základní parametry ** Poradíme jak vybrat herní hardware i periferie

20.  2.  2017 | Stanislav Janů | 35

10 nejhorších produktů v historii Microsoftu

10 nejhorších produktů v historii Microsoftu

20.  2.  2017 | Karel Javůrek | 128

Pojďme programovat elektroniku: Žádný bastlíř se neobejde bez armády švábů

Pojďme programovat elektroniku: Žádný bastlíř se neobejde bez armády švábů

** Každý bastlíř se po čase neobjede bez armády švábů ** Dnes si některé z nich vyzkoušíme ** Třeba zázračný posuvný registr

19.  2.  2017 | Jakub Čížek | 39


Aktuální číslo časopisu Computer

Stavba 3D tiskárny

Výbava domácí elektrodílničky

Budoucnost 5G sítí

Velké testy microSD karet a vodních chladičů

Přehled mobilních tarifů

reklama
reklama