Den D: Nákupní portál Pricekiller.cz nabídne nejnižší ceny

Zítra v deset večer si opět nalaďte ČT1, investorská reality show Den D totiž nabídne další projekt ze světa informačních technologií a internetu. Ondřej Kučera bude tentokráte požadovat 1 500 000 korun, za které investorům ve studiu nabídne 30% podíl.

A oč se tentokráte jedná? Ondřej Kučera má desetiletou praxi v oboru prodeje elektrospotřebičů, kterou by rád promítl do svého projektu nákupního portálu Pricekiller. Ten se skutečně dočká realizace, autor jej totiž spustí na adrese Pricekiller.cz. Zdali ovšem získá potřebný milion, se dozvíte až zítra.

A co by měl vlastně Pricekiller nabídnout? Zabiják cen bude fungovat na podobném principu jako nejrůznější cenové vyhledávače. Systému sdělíte, jaké zboží si přejete a kolik by mělo stát a Pricekiller dodá nabídku, která by měla být dle slov autora vždy výhodnější než ta u konkurence a to včetně marže. Zboží si nakonec skrze Pricekiller budete moci i rovnou zakoupit.

„Posláním nákupního portálu Pricekiller.cz je pomáhat zákazníkům, aby získali své konkrétní vybrané zboží levněji. Na základě poptávky zákazníka poskytne služba zákazníkovi vlastní nabídku s konkurenčními parametry (cena, způsob dodání, služby, případně určitý benefit navíc), “ napsal nám autor projektu Ondřej Kučera.

A jakou měl Pricekiller odezvu mezi investory ve studiu? Mnozí se obávali nízkých marží a tedy výnosnosti projektu, jiní zase pochybovali o konkurenceschopnosti vůči velkým českým e-shopům a nákupním galeriím. A nakonec se objevila i rada, aby Kučera svou doménu raději prodal, a vydělá tak mnohem rychleji.

pricekillercz.png
Pricekiller zítra skutečně odstratuje, získal ale potřebných 1,5 milionu korun?

Jestli Pricekiller nakonec získá svého investora, můžete tipovat v anketě.

Diskuze (44) Další článek: Thunderbird v roce 2010, aneb jak to vidí ředitel

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,