Tak až nám přestanete vykládat pohádky, tak radši mlčte.
HP Pavilion je notebook navržený tak, aby bylo za co nejmíň peněz co nejvíc muziky. Tím jde ruku v ruce kvalita použitých součástek. Tím je taky dané to, že HP pro ČR dává automaticky dvouletou záruku. A do 30 dnů od koupi se řeší servis NB Pavilion jako DOA. Neboli dojdete tam kde jste ho poupili a oni vám dají nový. Na ostatní produkty bývá převážně jednoletá základní. Mmj Dell se s tím taky nepáře.
Notebooky HP Pavilion se servisují jen a pouze v Polsku. A je jedno kde si ho koupíte. Přinesete do servisního střediska, oni ho zalogují, zabalí a pošlou do Polska. Od tam se vrátí většinou nejpozději do 20 dnů.
Oprava dva měsíce trvat nemůže, protože coby fyzická osoba jste chráněn občanským zákonem a tam je dáno 30 dnů. Po třiceti dnech máte nárok na vrácení peněz, nebo výměnu za nový kus. Stačí jenom zvednout telefon a zavolat do HP. Tyhle problémy řeší přímo HP a to absolutně bez problémů.
Pokud se vám nelíbí rozhodnutí servisního partnera HP, máte možnost zavolat do HP, poslat jim svůj notebook na opravu, případně na vyjádření. Mmj servisní partneři jsou od HP tvrdě hlídaní a za příliš mnoho prohřešků přijdou o licenci.
Když si někdo koupí notebook za 15k i s DPH a myslí si, že dostane Ferrari, tak je akorát tak debil. A jestli si myslíte, že notebook od Dellu za 15k bude kvalitní, tak se probuďte.
Nehledě na to, že NBD je u všech výrobců, kteří tuto službu poskytují, pouze informace, že se o to pokusí. Nikdo se k tomu nezavazuje. Dell nevyjímaje. Přečtěte si podmínky záruky.
Vylití kávy do notebooku. No comment. Existuje na to pojistka.
S pozdravem
Servisní technik HP