Dell propustil 900 zaměstnanců

Diskuze čtenářů k článku

Jméno:  |  04. 02. 2008 20:13

Vsechno skonci stejne v Cine nebo Indii .. driv nebo pozdeji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolemjdouci...  |  04. 02. 2008 15:19

...co koupil Equallogic, Dell vycerpal a nema na vejplaty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
afk_cz  |  04. 02. 2008 15:29

presune se na vychod. no a po par letech, az budou Polaci moc drazi, tak to soupne do Rumunska a pak do Ciny. uspory budou astronomicke ;) tak to proste funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gejmik  |  04. 02. 2008 16:35

a z ciny zpet do USA... a kruh bude uzavren

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sm  |  04. 02. 2008 19:14

nj, ekonomika je mocna... i kdyz tech par let bude treba 50 :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.  |  05. 02. 2008 09:04

Nene, z Číny do Japonska a pak teprve do USA...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2x4b  |  04. 02. 2008 14:42

Jak dlouho budete ještě ignorovat to, že DELL ohlásil i prodej v Elektroworldu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  04. 02. 2008 15:10

A koho to zajima? Hardware od Dellu? Nikdy. Zkusenost s naprosto tragicky nezvladnutym procesem nakupu PDA od nich mi vystaci na cely zivot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfik  |  04. 02. 2008 15:31

a nevloudila se chybka mezi židli a klávesnici?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
branoza  |  04. 02. 2008 13:06

nech zije opera

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joe  |  04. 02. 2008 14:14

haha..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfik  |  04. 02. 2008 14:52

souvislost mezi operou a dellem mi sice uniká, ale to se může potom HP jít zahrabat. Už dnes spousta známých volí Dell i když nejde koupit postaru v obchodě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Srsen  |  04. 02. 2008 15:56

Proc zahrabat? Hp narozdil od Dellu nema tak uzke portfolio produktu a sluzeb jako Dell. Zatimco Dell bojuje na hrane rentability tak HP zvysuje zisk. Jinak je zvlastni ze 70 procent lidi co si kupuje notebook voli radeji HP nez Dell

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jazzz  |  04. 02. 2008 18:27

to je dany reklamni masazi. nicim jinym. delly jsou jinak kvalitnejsi. kamos si ted koupil hp pavillion a je to hrozne poruchovaj kus, oprava trva 2 mesice a vadnej piskajici zdroj mu nevymeni ze pry "je to vlastnost". pekne dekuju za takovej sunt. ja si do dellu vyliju a kafe a next bussines day mam na stole novej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 02. 2008 19:59

Tak až nám přestanete vykládat pohádky, tak radši mlčte.

HP Pavilion je notebook navržený tak, aby bylo za co nejmíň peněz co nejvíc muziky. Tím jde ruku v ruce kvalita použitých součástek. Tím je taky dané to, že HP pro ČR dává automaticky dvouletou záruku. A do 30 dnů od koupi se řeší servis NB Pavilion jako DOA. Neboli dojdete tam kde jste ho poupili a oni vám dají nový. Na ostatní produkty bývá převážně jednoletá základní. Mmj Dell se s tím taky nepáře.

Notebooky HP Pavilion se servisují jen a pouze v Polsku. A je jedno kde si ho koupíte. Přinesete do servisního střediska, oni ho zalogují, zabalí a pošlou do Polska. Od tam se vrátí většinou nejpozději do 20 dnů.

Oprava dva měsíce trvat nemůže, protože coby fyzická osoba jste chráněn občanským zákonem a tam je dáno 30 dnů. Po třiceti dnech máte nárok na vrácení peněz, nebo výměnu za nový kus. Stačí jenom zvednout telefon a zavolat do HP. Tyhle problémy řeší přímo HP a to absolutně bez problémů.

Pokud se vám nelíbí rozhodnutí servisního partnera HP, máte možnost zavolat do HP, poslat jim svůj notebook na opravu, případně na vyjádření. Mmj servisní partneři jsou od HP tvrdě hlídaní a za příliš mnoho prohřešků přijdou o licenci.

Když si někdo koupí notebook za 15k i s DPH a myslí si, že dostane Ferrari, tak je akorát tak debil. A jestli si myslíte, že notebook od Dellu za 15k bude kvalitní, tak se probuďte.

Nehledě na to, že NBD je u všech výrobců, kteří tuto službu poskytují, pouze informace, že se o to pokusí. Nikdo se k tomu nezavazuje. Dell nevyjímaje. Přečtěte si podmínky záruky.

Vylití kávy do notebooku. No comment. Existuje na to pojistka.

S pozdravem

Servisní technik HP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tubler  |  04. 02. 2008 21:11

Z uživatelského hlediska nic než souhlas, mam HP nx6110 už třetím rokem a nemůžu si ho vynachválit, dokonce přežil i vylití pití do klávesnice bez jakékoliv újmy. Povedlo se mi překlesat kabel od zdroje, v pondělí sem to dones do značkového servisu a ve středu si nes domů nový zdroj. Navíc ho v podstatě denně nosím do školy, do přírody a nemam na něm jediný škrábaneček, což taky potěší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majkom  |  04. 02. 2008 21:34

zdravim, ked uz tu je technik HP, chcel by som sa opytat, mam nx6125, vsetko ok, konci mi druhy rok,takze este tesne v zaruke, a pocul som ze je mozne reklamovat odliepanie sa krycej folie na priestore okolo klavesnice... je to tak? a kolko trva vymena? vraj sa jedna o chybu celej rady nx6125... ale inac je to spolahlivy komp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 10:29

Noo.... mění se to záručně. A jak bych to. Není to jenom chyba nx6125. Je to problém té úpravy povrchu. Vím už o další, kde je použitý stejný pryncip a loupe se taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 10:31

Jo ještě ta doba opravy. Závisí na dostupnosti dílů. Měli jsme jednu dobu, kdy tyhle plasty chodily fakt dlouho, ale teď nedávno přišly do druhého dne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 00:10

Mno, ta možnost zavolat do hp by mě zajímala. Četl sem že HP před pár lety HP outsourcoval US hotlajny do indide, takže lidi z usa volali do Dilí kde na zašuměné mezistátní lince odpovídali indové s hrozivým přízvukem podle nějakého blbého schématu, to v tom lepším případě, v tom horším mu nebylo rozumět vůbec a lidi prostě zavěšovali a zkoušeli to znova doufajíc že se dovolají někomu jinému Tohle jsem četl kdysi na Registru, tak by mě docela zajímalo jestli to callcentrum zavřeli protože volající už nebavily věty jako "... i proše pana, zkušal pan načisnonč tego gužika ? Kturego ? Pošukaj pan go, jest taki čerwony"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 10:44

Voláme na pražský číslo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.  |  05. 02. 2008 09:10

Také bych chtěl využít "přítomnosti" servisáka HP a měl bych jednu konkrétní dvojotázku k HP nx9005: tlačítka touchpadu vyměněna na konci záruky, ale už to zase blbne (musí se zmáčknout opravdu hodně, IMO konstrukční vada). A ještě VGA konektor: asi trochu vyviklaný, protože na externím monitoru vypadává obraz (vždycky to chce pohnout kabelem). Na kolik (orientačně!) by mohla tahle oprava vyjít?

Nový noťas nechci (přestože mám možnost pořídit zrovna Delly za ceny tak o 20 - 25 % nižší oproti koncákům), tenhle mi výkonově zcela vyhovuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 02. 2008 10:57

No v kostce. Kupte si nový notebook. Bude to levnější.

Abych to vysvětlil. Problém s VGA konektorem se dá vyřešit dvěma způsoby. Výměnou MB, což dělá odhadem 10 860,44 CZK i s DPH, ale je to jenom odhad, protože neznám přesně podtyp. Je to servisní díl, je na něho záruka 90 dnů a není v ČR skladem.

Druhá možnost je, nechat si opravit přímo ten konektor. Znám jednu firmu, která je toho sachopná, ale bude vás to stát pár tisíc. Opět záruka na opravu 90 dnů.

Co se týče touchpadu, tak zase tak moc se jich nekazilo. Většinou to bylo způsobeno trochu drastičtějším chování majitele. A že se jich kdysi prodalo hezkejch pár kousků. Nejspíš budete potřebovat celej touchpad včetně plastů a to vás vyjde orientačně na 2 533,37 CZK i s DPH. Samozřejmě servisní díl = 90 dnů záruka.

A do všeho je ppotřeba započítat práce servisu.

Takže... kupte si novej. Budete mít novou záruku, větší výdrž na baterku... když nebudete držgrešle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.  |  06. 02. 2008 09:54

Dík za odpověď, jen několik upřesnění: ten touchpad jsem používal opravdu hodně málo. Je to můj hlavní počítač, takže většinou externí klávesnice a myš. Nehledě k tomu, že k technice se snažím chovat celkem šetrně.

Řešení touchpadu a VGA konektoru je u mě takové, že jsem si sehnal dva port replikátory (domů a k našim) a je vymalováno

Často uvažuji co pořídit, kdyby se tento nx9005 totálně podělal a vychází mi z toho zhruba dvě možnosti: buď se plácnout přes kapsu a jít do nového Dellu (viz výše) a nebo repas IBM T42 za nějakých 10 bez DPH. Vzhledem k tomu, že na PC nedělám žádné šílenosti, bych rozdíly ve výkonech asi nezaznamenal...

A nebo extrémní řešení: nějaký ultra small form factor rozměrově srovnatelný s notebookem, protože se většinou pohybuji mezi domovem, prací a rodiči a na všech místech mám bez problémů dostupnou elektřinu, klávesnici, myš i monitor. Toš asi tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 02. 2008 10:03

No jestli si chcete koupit DELL, tak vás varuju, abyste nešetřil. Nehledě na to, že po výběhu toho zařízení budete krvavě platit za každou kravinu. A to fakt krvavě.

Repasovaný NB si nekupujte. To je jako byste vyhodil těch 10k z okna. To mi je radši dejte. A už vůbec ne T42. I když ono je to jedno. Sériové chyby mají všechny notebooky.

To by vás za chvíli přestalo bavit. TAkový nějaký jakobynotebooky se dají koupit do 10k nové a když si to koupíte bez IČO, tak budete mít záruku dva roky. Pak zahodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor