" uzavřená virtuální realita zaujme jen docela úzkou skupinu uživatelů,"
> Jenže něco takového je alibismus, mohu klidně přeložit jako, my víme, že chceme vydělat na předčasném produktu, nemáme tak výkonné mašiny (mobilní už vůbec ne), nemáme tak miniaturizované propriety (oblíbené a lá sluneční brýle) takže proto můžeme nabídnout pouze hry a to ještě s grafikou neodpovídající době viz výkon.
> Místo toho přiznat barvu začneme lidem vysvětlovat, že mají ty naše helmy nosit školáci, úředníci na schůzích, prostě to musíme někomu vnutit. Prosím vás, pokud firma co těží zlato se potřebuje ve virtuálním 3D zorientovat v podloží, kam bude cpát drahou techniku a musí zde být výtěžnost na tunu zeminy - DÁVNO TAKOVÉ ŘEŠENÍ MÁ (platí i pro oceláře, stavitele vysokých budov, betonáře a konstruktéry jaderných elektráren vsadím se, že ITER také podobné hračky má). Zbytek je umělé hledání využití pro snad celodenní nošení - té gumy co způsobí ekzém.
> Jak zmanipulovatelní jsou lidé dnes. Studentům se především musí výuka podat zajímavou formou, někoho koho skutečně daná problematika baví, zná ji nad rámec svých povinností (ne pár hodin před studenty) a umí si vytvořit přirozenou autoritu. Já si pamatuji na učitele dějepisu (ZŠ), při jehož hodině by si nedovolil dělat bordel nikdo - jen přišel, stejně jako na paní učitelku fyziky (na střední - velmi mi pomohla u přijímaček VŠ). Víte co měli k výuce? Napovím HoloLens ne.