ČTÚ změřil vagóny. Podívejte se, které fungují jako rušička GSM a LTE

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 18

Názory k článku

avatar
21. 04. 2016 07:25

Podle nadpisu by člověk soudil, že vagóny vysílají na frekvencích mobilních sítí a ruší tím příjem signálu. V článku o tom ale naštěstí není ani zmínka. Naopak celkem správně objasňuje, že problémy s příjmem ve vagónu nejsou způsobeny nějakým záhadným rušením, ale zeslabením signálu daným převážně kovovou konstrukcí vagónů.Bylo by možné uvést nadpis do souladu s obsahem článku? Takhle to působí opravdu hloupě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 04. 2016 20:42

Zajímal by mě útlum různejch typů zdí a střech a podobně. Třeba u nás v řiti je LTE venku uplně normálně, ale jak projdu dvoje dveře tak jsem kolikrát uplně bez signálu že si ani nezavolam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 04. 2016 19:28

Penetrácia LTE signálu cez materiál na frekvencií 1800MHz je určite horšia ,než u frekvencie LTE800, tak by ma zaujímalo, ako je možné, že má menší útlm. Nejako divne to mali nakalibrované.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 04. 2016 18:55

40dB zeslabení výkonu odpovídá zeslabení 10000x.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 04. 2016 17:11

Pustí si film jako v letadle, já bych jim dal připojení. Mnoho spojů má bar / restauraci a šup na občerstvení, Budvar či Prazdroj nejsou tak strašná piva, jak někdo tvrdí. Pak si "dáchnout" a cíl je tu, tak velké to naše České království / Markrabství moravské* zase není. Kdo chce, počká 20 - 40 let, až se zase obnoví vozový park, pak už bude vše dobré a v pořádku.
* Czechia tomu prostě říkat nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 04. 2016 15:54

Nemám rád zbytečná nařízení a podobou buzeraci, ale tady by asi nebylo od věci definovat i maximální možný útlum pro nové vagony při schvalování do provozu, či vyžadovat nějaké funkční technické řešení, které to vykompenzuje, jako třeba opakovače.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor