Crytek ukázal možnosti SDK s novým CryEnginem a detailní grafikou

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 26

Názory k článku

avatar
18. 04. 2012 09:57

A za 5 let se nám tady toto bude zdát jen jako grafická hračka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 04. 2012 01:18

Krásná ukázka. S klidem bych ale oželel 90% grafických orgií, kdyby se do jejich her vrátila hratelnost a uvěřitelnost příběhu z původního Far Cry...
Nabídky na lov "afrických šeďochů" i "imperialistických severokorejců" mi můj mozek bohužel doteď odmítá logicky akceptovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2012 22:52

Vypadá to opravdu nádherně a už se nemůžu dočkat až tenhle engine bude k vidění v nějaké hře, bojím se ale že to dopadne jak s původním cryenginem (respektive s hrama)... Crysis tehdy nastavilo laťku tak vysoko, že to už tehdy nové konzole nedokázaly utáhnout a všechny hry (jejich grafika) se pak už podřizovaly jen jejich nízkému výkonu. Snad se historie nebude opakovat a budem vídat tituly v neostříhané grafice častěji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2012 22:38

Realita ma peknou grafiku, ale na CryEngine 3 to nestaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2012 22:09

Ta grafika postav je naprosto úžasná! Stejně se mi hrozně líbila voda a stromy.Kam se hrabou na toto ostatní hry nebo 3D programy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2012 21:33

To video je starsiho data. Videl jsem ho uz pred nejakou dobou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2012 20:57

Ta grafika se velice blíží k výstupům z 3d aplikací, kde by podobný venkovní snímek k vyrenderování potřeboval tak deset minut až dvě hodiny na špičkovém stroji s Quadrem 6000. A tady to frajírci mastí na hardwaru za pár švestek při 60 fps.Chápu, že nejde o pravý raytracing, ale ptám se: vadí to? Nebylo by skvělé mít takový nástroj, který všechny ty neuvěřitelně náročné výpočetní úkony jako caustics, radiostu, stínování šikovně obchází a nabízí nejen tvůrcům her, ale zejména tvůrcům audiovizuálních děl obecně bezprecedentní odezvu? Super realistický raytracing se 100 průchody potřebuje 1 film z 1000, zbytek by dokonale uživil něco podobného, náklady na výrobu by klesly o několik řádů.Něco vzdáleně podobného umí nesmírně nemotorně Autodesk Flame (jehož pořizovačka je asi desetinásobná oproti Cryenginu), popř. Foundry Nuke. Také jsou ve zkratce určeny pro tvorbu realistických scén šulením fyzikálních zákonů. Ale úrovně CryEnginu zdaleka nedosahují.Takže Foundry, Autodesku, vidíte to? Pořád si myslíte, že vaše legrační texturované náhledy 3d scény ve viewportu pro současnost stačí? Pošlete pár svých lidí do Cryteku, ať pochytí, jak se optimalizuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2012 20:24

Hlavně aby se to dostalo k filmu, herci jsou strašnej přežitek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2012 20:24

Tak tohle na laptopu asi nespustím se všemi zapnutými detaily na maximum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2012 19:51

Ten particle shadowing se mi líbí - záběr u mlýna či co to bylo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2012 19:06

Ten fousatej ksicht - co říct jinýho než - hustýýý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor