Analytická společnost ComScore vydala výroční zprávu Digital Future in Focus o tom, jak se daří americkému internetu. V březnu ComScore vydá také verzi pro evropský internet, budeme tedy moci srovnat čísla. Zpráva je k dispozici v PDF, kterou si může každý stáhnout po vyplnění stručného formuláře.
V prosinci 2012 se největší návštěvnosti těšil Google a jeho weby, které jen v USA nalákaly 191 milionů surfařů. V Americe nicméně zůstává stále velmi silným portálem také Yahoo a jeho weby a třetí místo drží Microsoft. Facebook se umístil až na čtvrtém místě, vládne ale zase žebříčkům stráveného času na webu, přestože jen s malým rozdílem oproti webům Googlu.
Návštěvnost amerických internetových domů v prosinci 2012
Karty jsou naopak zcela jednoznačně rozdané v sociálních sítích. Z šesti minut strávených na sociálních sítích věnují Američané pět minut Facebooku. Číslem dvě zde přitom není Twitter, ale Tumblr a více času Američané tráví i na Pinterestu. Globálně velmi populární Twitter je až na čtvrtém místě a je docela možné, že jej brzy překoná i profesní LinkedIn.
Nejrychleji ale v zámoří sílí Instagram a již zmíněný Pinterest, který zatím svět ještě příliš nedocenil.
Plný koláč představuje celkový čas, který Američané v prosinci 2012 strávili na všech sociálních sítích dohromady – drtivou většinu tohoto času tvoří Facebook
Pozice ve vyhledávačích je také jednoznačná. Američané s naprostou převahou používají Google, meziročně ale poskočil také Bing, Ask a vyhledávač na webech AOL. Všechny vyhledávače rostly na úkor slábnoucího Yahoo, které ale samo používá technologii Bing, Microsoft má tedy ve skutečnosti skoro 30 procent trhu.
Americké vyhledávače v prosinci 2012 a 2011
Američané jsou také reklamní velmocí. Nějaký typ grafické reklamy se na tamních webech za poslední čtvrtletí loňského roku zobrazil celkem 1 439 000 000 000×. Jedním z největších reklamních zadavatelů byl loni v prosinci Microsoft, který do éteru tlačil reklamu na Windows 8 a Surface, a především tamní operátor AT&T.