reklama

ComScore spočítal americký internet ve výroční zprávě

Analytická společnost ComScore vydala výroční zprávu Digital Future in Focus o tom, jak se daří americkému internetu. V březnu ComScore vydá také verzi pro evropský internet, budeme tedy moci srovnat čísla. Zpráva je k dispozici v PDF, kterou si může každý stáhnout po vyplnění stručného formuláře.

V prosinci 2012 se největší návštěvnosti těšil Google a jeho weby, které jen v USA nalákaly 191 milionů surfařů. V Americe nicméně zůstává stále velmi silným portálem také Yahoo a jeho weby a třetí místo drží Microsoft. Facebook se umístil až na čtvrtém místě, vládne ale zase žebříčkům stráveného času na webu, přestože jen s malým rozdílem oproti webům Googlu.

Klepněte pro větší obrázek
Návštěvnost amerických internetových domů v prosinci 2012

Karty jsou naopak zcela jednoznačně rozdané v sociálních sítích. Z šesti minut strávených na sociálních sítích věnují Američané pět minut Facebooku. Číslem dvě zde přitom není Twitter, ale Tumblr a více času Američané tráví i na Pinterestu. Globálně velmi populární Twitter je až na čtvrtém místě a je docela možné, že jej brzy překoná i profesní LinkedIn.

Nejrychleji ale v zámoří sílí Instagram a již zmíněný Pinterest, který zatím svět ještě příliš nedocenil.

Klepněte pro větší obrázek
Plný koláč představuje celkový čas, který Američané v prosinci 2012 strávili na všech sociálních sítích dohromady – drtivou většinu tohoto času tvoří Facebook

Pozice ve vyhledávačích je také jednoznačná. Američané s naprostou převahou používají Google, meziročně ale poskočil také Bing, Ask a vyhledávač na webech AOL. Všechny vyhledávače rostly na úkor slábnoucího Yahoo, které ale samo používá technologii Bing, Microsoft má tedy ve skutečnosti skoro 30 procent trhu.

Klepněte pro větší obrázek
Americké vyhledávače v prosinci 2012 a 2011

Američané jsou také reklamní velmocí. Nějaký typ grafické reklamy se na tamních webech za poslední čtvrtletí loňského roku zobrazil celkem 1 439 000 000 000×. Jedním z největších reklamních zadavatelů byl loni v prosinci Microsoft, který do éteru tlačil reklamu na Windows 8 a Surface, a především tamní operátor AT&T.

Témata článku: Internet, Sociální sítě, Statistiky, USA

reklama
Určitě si přečtěte

Vybíráte herní periferii nebo hardware? Pak zapomeňte na nálepku Gaming

Vybíráte herní periferii nebo hardware? Pak zapomeňte na nálepku Gaming

** Herní hardware se od toho běžného často liší jen vzhledem ** Při výběru stále nezapomínejte na základní parametry ** Poradíme jak vybrat herní hardware i periferie

20.  2.  2017 | Stanislav Janů | 35

10 nejhorších produktů v historii Microsoftu

10 nejhorších produktů v historii Microsoftu

20.  2.  2017 | Karel Javůrek | 131

Pojďme programovat elektroniku: Žádný bastlíř se neobejde bez armády švábů

Pojďme programovat elektroniku: Žádný bastlíř se neobejde bez armády švábů

** Každý bastlíř se po čase neobjede bez armády švábů ** Dnes si některé z nich vyzkoušíme ** Třeba zázračný posuvný registr

19.  2.  2017 | Jakub Čížek | 39

Facebook o nás ví vše. Díky dobře skrytému vyhledávači se to dozví i ostatní

Facebook o nás ví vše. Díky dobře skrytému vyhledávači se to dozví i ostatní

** Facebook o nás ví vše, protože mu to sami řekneme ** V jeho nitru se skrývá mocný vyhledávač ** Mohou jej zneužít stalkeři, sociální inženýři a další nezbedníci

16.  2.  2017 | Jakub Čížek | 76

Vyhledávání ve Windows není dokonalé, zkuste to 5× jinak

Vyhledávání ve Windows není dokonalé, zkuste to 5× jinak

** V macOS funguje vyhledávání Spotlight, ve Windows podobně propracovaná funkce chybí ** Alternativy se zaměřují na rychlé hledání souborů i externí zdroje ** Mnohé mohou vyhledávání ve Windows kompletně nahradit

18.  2.  2017 | Stanislav Janů | 58


Aktuální číslo časopisu Computer

Stavba 3D tiskárny

Výbava domácí elektrodílničky

Budoucnost 5G sítí

Velké testy microSD karet a vodních chladičů

Přehled mobilních tarifů

reklama
reklama