ComScore spočítal americký internet ve výroční zprávě

ComScore spočítal americký internet ve výroční zprávě

Analytická společnost ComScore vydala výroční zprávu Digital Future in Focus o tom, jak se daří americkému internetu. V březnu ComScore vydá také verzi pro evropský internet, budeme tedy moci srovnat čísla. Zpráva je k dispozici v PDF, kterou si může každý stáhnout po vyplnění stručného formuláře.

V prosinci 2012 se největší návštěvnosti těšil Google a jeho weby, které jen v USA nalákaly 191 milionů surfařů. V Americe nicméně zůstává stále velmi silným portálem také Yahoo a jeho weby a třetí místo drží Microsoft. Facebook se umístil až na čtvrtém místě, vládne ale zase žebříčkům stráveného času na webu, přestože jen s malým rozdílem oproti webům Googlu.

Klepněte pro větší obrázek
Návštěvnost amerických internetových domů v prosinci 2012

Karty jsou naopak zcela jednoznačně rozdané v sociálních sítích. Z šesti minut strávených na sociálních sítích věnují Američané pět minut Facebooku. Číslem dvě zde přitom není Twitter, ale Tumblr a více času Američané tráví i na Pinterestu. Globálně velmi populární Twitter je až na čtvrtém místě a je docela možné, že jej brzy překoná i profesní LinkedIn.

Nejrychleji ale v zámoří sílí Instagram a již zmíněný Pinterest, který zatím svět ještě příliš nedocenil.

Klepněte pro větší obrázek
Plný koláč představuje celkový čas, který Američané v prosinci 2012 strávili na všech sociálních sítích dohromady – drtivou většinu tohoto času tvoří Facebook

Pozice ve vyhledávačích je také jednoznačná. Američané s naprostou převahou používají Google, meziročně ale poskočil také Bing, Ask a vyhledávač na webech AOL. Všechny vyhledávače rostly na úkor slábnoucího Yahoo, které ale samo používá technologii Bing, Microsoft má tedy ve skutečnosti skoro 30 procent trhu.

Klepněte pro větší obrázek
Americké vyhledávače v prosinci 2012 a 2011

Američané jsou také reklamní velmocí. Nějaký typ grafické reklamy se na tamních webech za poslední čtvrtletí loňského roku zobrazil celkem 1 439 000 000 000×. Jedním z největších reklamních zadavatelů byl loni v prosinci Microsoft, který do éteru tlačil reklamu na Windows 8 a Surface, a především tamní operátor AT&T.

Témata článku: Internet, Sociální sítě, Statistiky, USA, Ask, Focus

Určitě si přečtěte

To tu ještě nebylo. Specialisté ukázali, že zavirované mohou být i titulky SRT

To tu ještě nebylo. Specialisté ukázali, že zavirované mohou být i titulky SRT

** Stáhnete si film a titulky třeba z OpenSubtitles.org ** A osud vás za ten warez záhy potrestá ** Specialisté totiž ukázali, že i v titulcích může být schovaný virus

24.  5.  2017 | Jakub Čížek | 58

Pojďme programovat elektroniku: Postavíme si bezdotykové ovládání PC za stokorunu

Pojďme programovat elektroniku: Postavíme si bezdotykové ovládání PC za stokorunu

** Vzpomínáte na Leap Motion? ** Dnes si postavíme něco podobného za zlomek ceny ** Pohrajeme si s optickým detektorem gest

Včera | Jakub Čížek | 9

WannaCry se neměl vůbec rozšířit. Stačilo, abychom používali Windows Update

WannaCry se neměl vůbec rozšířit. Stačilo, abychom používali Windows Update

** WannaCry se masivně rozšířil kvůli zranitelnosti ve Windows ** Ta mu umožnila, aby se pokusil sám napadnout další počítače ** Jenže ta chyba už je dva měsíce opravená!

22.  5.  2017 | Jakub Čížek | 97


Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky