reklama

ComScore spočítal americký internet ve výroční zprávě

Analytická společnost ComScore vydala výroční zprávu Digital Future in Focus o tom, jak se daří americkému internetu. V březnu ComScore vydá také verzi pro evropský internet, budeme tedy moci srovnat čísla. Zpráva je k dispozici v PDF, kterou si může každý stáhnout po vyplnění stručného formuláře.

V prosinci 2012 se největší návštěvnosti těšil Google a jeho weby, které jen v USA nalákaly 191 milionů surfařů. V Americe nicméně zůstává stále velmi silným portálem také Yahoo a jeho weby a třetí místo drží Microsoft. Facebook se umístil až na čtvrtém místě, vládne ale zase žebříčkům stráveného času na webu, přestože jen s malým rozdílem oproti webům Googlu.

Klepněte pro větší obrázek
Návštěvnost amerických internetových domů v prosinci 2012

Karty jsou naopak zcela jednoznačně rozdané v sociálních sítích. Z šesti minut strávených na sociálních sítích věnují Američané pět minut Facebooku. Číslem dvě zde přitom není Twitter, ale Tumblr a více času Američané tráví i na Pinterestu. Globálně velmi populární Twitter je až na čtvrtém místě a je docela možné, že jej brzy překoná i profesní LinkedIn.

Nejrychleji ale v zámoří sílí Instagram a již zmíněný Pinterest, který zatím svět ještě příliš nedocenil.

Klepněte pro větší obrázek
Plný koláč představuje celkový čas, který Američané v prosinci 2012 strávili na všech sociálních sítích dohromady – drtivou většinu tohoto času tvoří Facebook

Pozice ve vyhledávačích je také jednoznačná. Američané s naprostou převahou používají Google, meziročně ale poskočil také Bing, Ask a vyhledávač na webech AOL. Všechny vyhledávače rostly na úkor slábnoucího Yahoo, které ale samo používá technologii Bing, Microsoft má tedy ve skutečnosti skoro 30 procent trhu.

Klepněte pro větší obrázek
Americké vyhledávače v prosinci 2012 a 2011

Američané jsou také reklamní velmocí. Nějaký typ grafické reklamy se na tamních webech za poslední čtvrtletí loňského roku zobrazil celkem 1 439 000 000 000×. Jedním z největších reklamních zadavatelů byl loni v prosinci Microsoft, který do éteru tlačil reklamu na Windows 8 a Surface, a především tamní operátor AT&T.

Témata článku: Sociální sítě, Internet, Statistiky, USA, Ask, Focus

Nejnovější komentáře

Můj názor
reklama
Určitě si přečtěte

Microsoft: Zbavte se už konečně zastaralých a děravých Windows 7

Microsoft: Zbavte se už konečně zastaralých a děravých Windows 7

** Microsoft pomalu začíná kritizovat svůj nejpopulárnější OS ** Chce konečně dostat podniky na Desítky ** Bezpečnostní podpora Sedmiček vydrží ještě necelé tři roky

17.  1.  2017 | Jakub Čížek | 350

Pojďme programovat elektroniku: Sestavíme si mobil a pošleme SMS

Pojďme programovat elektroniku: Sestavíme si mobil a pošleme SMS

** Kolik stál váš mobilní telefon? ** Základní GSM modem koupíte za stovku ** Umí telefonovat, posílat SMS a zvládne i GPRS

13.  1.  2017 | Jakub Čížek | 27

Český státní blacklist už funguje. Ministerstvo financí se pochlubilo s detaily

Český státní blacklist už funguje. Ministerstvo financí se pochlubilo s detaily

** Dva týdny po Novém roce zajím zeje prázdnotou ** Ministerstvo vydalo metodický pokyn ** Takhle to bude fungovat v praxi

16.  1.  2017 | Jakub Čížek | 49


Aktuální číslo časopisu Computer

99 nejlepších programů pro váš počítač

Zvykejte si na umělou inteligenci

Velké testy PC zdrojů a gamepadů

Alternativní zdroje energie

reklama
reklama