reklama

Computer Press: Skvělé čtenosti tištěných titulů v roce 2005

Brno, 8. února 2006 – Podle aktuálních výsledků čtenosti tisku posílily časopisy Computer a Mobility svoji vedoucí pozici na trhu. Velmi dobrého výsledku dosáhly časopisy Jak na počítač a Osobní finance. Poprvé jsou známy výsledky čtenosti exkluzivního magazínu DIGIfoto.

Podle oficiálního průzkumu čtenosti MediaProjekt – SKMO, realizace GfK Praha-Median za třetí a čtvrté čtvrtletí roku 2005 (od 1. 7. do 17. 12. 2005), v kterém bylo dotazováno celkem 14 819 náhodných respondentů je čtrnáctideník Computer nejčtenějším titulem v oblasti informačních a komunikačních technologií, měsíčník Mobility je nejčtenější titul o mobilech.

Časopis Computer četlo 121 000 čtenářů na vydání. Opět tak potvrdil čtenářskou oblibu nad konkurenčními tituly, které jsou publikovány nejen na českém, ale i zahraničních trzích, jako jsou Svět počítačů, CHIP nebo PC World. Oproti stejnému období roku 2004 posílil Computer o 28 000 čtenářů, což je nárůst +30 %!

Klepněte pro větší obrázek

Jedničkou mezi tituly o mobilních telefonech je měsíčník Mobility, který je se čteností 78 000 čtenářů nejčtenějším titulem o mobilech. Oproti stejnému období roku 2004 posílily Mobility o 23 000 čtenářů, což je nárůst +41 %!

Posílil i titul Jak na počítač, který je určen všem, kteří se chtějí naučit s počítačem pracovat efektivněji. Jak na počítač si získal 68 000 čtenářů.

Historicky první výsledky exkluzivního titulu DIGIfoto, 26 000 čtenářů, jej ihned katapultovaly na druhé místo mezi fotografickými tituly.

Osobní finance dosáhly čtenosti 27 000 čtenářů. Mezi dalšími ekonomickými časopisy na českém trhu jde o naprosto unikátní typ média, které vyšší příjmové skupině čtenářů dává konkrétní tipy, jak investovat, zhodnotit úspory a vydělat.

„Děkuji všem kolegům za jejich úsilí v roce 2005. Děkuji za důvěru všem našim čtenářům a zadavatelům inzerce. Mimořádné čtenosti v kvalitních cílových skupinách nás utvrzují v přesvědčení, že naše média poskytují inzerentům vysokou přidanou hodnotu oproti jiným inzertním možnostem,říká Pavel Pospíšil, ředitel divize médií Computer Press, a. s.

Témata článku: Finance, Median

7 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Mirek Jahoda, Mirek Jahoda 9. 2. 2006 20:59:37
    Věřte mi, že takový časopis bych taky rád dělal. Bohužel to na papír...
  • J.K. 9. 2. 2006 19:50:02
    Bohužel musím souhlasit. Byl jsem ještě nedávno předplatitelem Chipu a tak...
  • Mirek Jahoda, Mirek Jahoda 9. 2. 2006 16:00:44
    Přesvědčte mě, že je Chip odbornější než Computer a zašlu vám láhev něčeho...
reklama
Určitě si přečtěte

Microsoft: Zbavte se už konečně zastaralých a děravých Windows 7

Microsoft: Zbavte se už konečně zastaralých a děravých Windows 7

** Microsoft pomalu začíná kritizovat svůj nejpopulárnější OS ** Chce konečně dostat podniky na Desítky ** Bezpečnostní podpora Sedmiček vydrží ještě necelé tři roky

17.  1.  2017 | Jakub Čížek | 408

Vyzkoušeli jsme FM štěnici: Když si vtipálci hrají na pirátské rozhlasové vysílání

Vyzkoušeli jsme FM štěnici: Když si vtipálci hrají na pirátské rozhlasové vysílání

** Dnes žádnou elektroniku programovat nebudeme ** Štěnice totiž funguje sama o sobě ** Stačí připojit baterii a naladit frekvenci

Včera | Jakub Čížek | 23

8 produktů, o kterých byste neřekli, že nesou značku Apple

8 produktů, o kterých byste neřekli, že nesou značku Apple

** Věděli jste, že Apple vyvinul celkem 45 modelů tiskáren? ** ** Monitor na výšku, plotter nebo herní konzole - to vše měl Apple ve své nabídce ** Většinu z těchto produktů pohřbil Steve Jobs

19.  1.  2017 | Stanislav Janů | 43

Umělá inteligence dokáže ze snímků srdce předpovědět, kdy zemřete

Umělá inteligence dokáže ze snímků srdce předpovědět, kdy zemřete

** Strojové učení lze skvěle použít pro vylepšení modelů pro předpověď srdečních komplikací ** Nová technologie umožňuje přesněji určit rizikové pacienty ** Dřívější diagnostika může díky včasně léčbě do budoucna zachránit životy

21.  1.  2017 | Karel Javůrek | 7

Takto si špičkoví grafici představují nový Facebook. S čistým vzhledem a bez reklam

Takto si špičkoví grafici představují nový Facebook. S čistým vzhledem a bez reklam

** Design Facebooku se delší dobu nemění a pro mnohé je nudným ** Grafici zkouší navrhovat nové koncepty toho, jak by mohla síť vypadat ** Hlasujte pro nejzdařilejší návrh

Včera | Stanislav Janů | 60


Aktuální číslo časopisu Computer

99 nejlepších programů pro váš počítač

Zvykejte si na umělou inteligenci

Velké testy PC zdrojů a gamepadů

Alternativní zdroje energie

reklama
reklama