Chytání notebooku hýžděmi, aneb bláznivý marketing MSI

V dnešní době je hodně populární virální marketing, což je nepřímá propagace značky či výrobku prostřednictvím zábavného či jinak zajímavého obsahu, který se pak samovolně šíří mezi lidmi. Ideální kombinací k virálnímu marketingu je zábavné video, internet a sociální sítě.

Jedno zábavné video připravila také společnost MSI k propagaci svých nových tenkých notebooků ze série X (podívejte se na videorecenzi modelu X340). Video je založené na bláznivém nápadu, při kterém si v duchu budete říkat „au“ a stahovat půlky po každém hodu... Ale upřímně, přiměje něco takového zákazníky ke koupi produktů, nebo vzbudí naopak nelibost a odpor? Názor si udělejte sami.

Někdy taková virální videa nemají se samotným produktem či značkou na první pohled nic společného. Jejich účelem je zaujmout a logo společnosti, která má vtípek na svědomí, se zobrazí až na konci klipu. To je i případ jiného povedeného virálního videa, ve kterém se muž rozjede po vodní klouzačce na rampu a několik desítek metrů dlouhý let vzduchem zakončí přesným přistáním do nafukovacího bazénku. Že vám to něco připomíná? Včera jste toto video mohli vidět ve zpravodajství televize Nova v rámci rubriky Borec na konec. Redaktoři se ovšem nachytali – za videem nevězí žádný borec, ale filmový trik a virální marketing Microsoftu.

Témata článku: Notebooky, Internet, MSI, Always

29 komentářů

Nejnovější komentáře

  • John Frank 13. 8. 2009 23:02:12
    To máš pravdu, o té klávesnici nic moc nevím, jelikož Sony nějak zvlášť...
  • crtec 13. 8. 2009 15:57:46
    Když pominu že to je jasný fake, tak je to ke všemu nevkusné.. Virální...
  • crtec 13. 8. 2009 15:47:01
    + 2 :-D
Určitě si přečtěte

Nebuďte jako Emma Watson. Poradíme, jak nepřijít o hanbaté fotky

Nebuďte jako Emma Watson. Poradíme, jak nepřijít o hanbaté fotky

** Pokud už choulostivé snímky vyfotíte, dbejte na jejich zabezpečení ** Útočníci je nejčastěji získají z cloudového úložiště ** Pozor si dejte i na phishing a řádné zabezpečení telefonu

Včera | Stanislav Janů | 48

Špičkoví hackeři útočili na prohlížeče. Chrome odolal, ale Edge je tragédie

Špičkoví hackeři útočili na prohlížeče. Chrome odolal, ale Edge je tragédie

** Do Vancouveru se sjeli hackeři ** Soutěžili v útocích na prohlížeče ** Chrome odolal, ale Edge to projel na celé čáře

22.  3.  2017 | Jakub Čížek | 79

Obří Mechroboti jsou realitou, měří čtyři metry a mají hmotnost přes 1,5 tuny

Obří Mechroboti jsou realitou, měří čtyři metry a mají hmotnost přes 1,5 tuny

** Jihokorejská společnost Hankook Mirae Technology vyrábí obří Mechroboty ** Jsou určené pro ovládání člověkem uvnitř ** V prodeji se objeví koncem tohoto roku za 200 milionů korun

20.  3.  2017 | Karel Javůrek | 18


Aktuální číslo časopisu Computer

Supertéma o počítačové bezpečnosti

AMD Ryzen přichází

Velké testy kinoprojektorů a levných sluchátek

Příslušenství do USB-C