Moje zkusenost pravi, ze kdyby zavolal o den drive, slysel by jen jinou pohadku, obvykle zakoncenou nejakym blabolem na tema "potrebuju schvalit od nadrizeneho, zavolejte zitra". Nebavil se nejspis se zamestnancem Adobe, ale s najatou firmou a jejich indem.Obdobnou zkusenost mam s O2, kde jejich dealeri (v republice je snad jen 6 ofiko O2 prodejen, ostatni s nimi nemaji pravne nic spolecneho) po telefonu lhal me pribuzne v duchodovem veku o vyhodnosti jejich sluzby, a po telefonu ji premluvil na uzavreni smlouvy.Smlouva se dorucuje v papirove podobe pomoci DPD tentyz nebo druhy den, kdy musite podepsat papir tomu spechajicimu soferovi spedicky pred barakem, a az pak z obsahu dokumentu uvnitr zjistite, ze ten podpis kuryrovi neznamenal prevzeti zasilky, ale rovnou souhlas se smlouvou a jejimi prilohami (prilohy jsou drobnosti jako cennik, podminky atp - v obalce nejsou, nicmene podpis kuryrovi znamena, ze jste je vsechny dostali a PRECETLI si je.)Smlouva neni tiskopis O2, ale tiskopis predvyplneny a pak ojety na kopirce, takze je dopredu zatrzeno ze souhlasite se zpracovanim osobnich udaju a vyplnena je vetsina dalsich udaju, sice je vsude nadepsano O2 a jsou tam jeho loga, ale jako druha smluvni strana je v zahlavi na 3 mrnavych radcich uveden ten dealer - "zprostredkovatel".Ikdyz stejny den obratem telefonicky i pisemne (doporucene) smlouvu vypovite u dealera (a dovolat se tomu "zprostredkovateli" je temer nemozne a pekne drahe), na vypoved nereaguji a do 3 dnu Vam rovnou prijde SIM (ale O2 zatim nevi, ci je ta SIM a nema Vas v databazi)Podle O2 jste sice "asi nas" zakaznik, ale smlouvu "mate jinde". Vypoved O2 ani dealer odmita akceptovat a potvrdit, byt dle zakona na po telefonu uzavrene smlouvy s novym zakaznikem mate 14 dni na vypoved. Jim (O2) to totiz dealer alibisticky preda az po vyprseni tech 14 dni, byt SIM ma od O2 ihned, a O2 Vam pak okamzite sluzbu na te "anonymni" SIM aktivuje. Byt jim sdelite cislo (je uz ve smlouve), nemaji k nemu "zadne udaje" a dokud je mit nebudou, nemohou v systemu zaregistrovat vypoved ani blokaci karty (nemaje zakaznika).Ze jste SIM ani nevybalili - to nevadi, cislo znate, a tak "ji mate".
Nejste ovsem dohledatelni v DB O2 a neexistujete pro ne Az telefonicke vyhrozovani O2 soudem na cisle jinem, nez byla "zakaznicka linka" uvedena ve smlouve i na internetu (dealer pochopitelne nekomunikuje, opakovane vypovedi na obe strany v zakonne lhute zustavaji bez odpovedi, osobni navsteva v prodejne O2 skonci tim, ze "neexistujete" a v jedne z tech 6-ti ofiko prodejen "muzete podat stiznost, pokud jste zakaznik" - coz nejste) nakonec zpusobilo, ze byla sluzba a smlouva bez poplatku zrusena, ovsem s tim, ze nasledne dorazivsi pisemne vysvetleni od O2 znelo: "v zajmu dobreho jmena Vam vychazime vstric" .... to vse jeste pred uplynutim tech 14-ti dni !Jejich oficialni dealer se nenamahal ozvat vubec.Problem je, ze na predplatne ted prechazi uplne vsechno, OS, software, sluzby ... a vsichni se snazi kazdy rok vydelat vic, chytit vic zakazniku a vsechny je zuby nehty udrzet.Paradoxne vsichni si nechaji backoffice a ucetnictvi provozovat treti stranou jako sluzbu, obdobne call centra, zaroven rusi primy prodej (prodavaji uz pouze dealeri) a ve vysledku pak firma za nic nemuze - ale dealerum a partnerum zaplati az podle vysledku, takze ti se nemohou chovat jinak, nez agresivne, jinak totiz pracuji "zadarmo" ...Pak se divte, ze se deji podobne veci - a EU mezitim resi totalni prkotiny.Obdobne si dnes zkuste treba misto na leasing koupit auto za hotove - a vetsina prodejcu Vas rovnou odmitne !